İstemesinde de beni evde bırakıp arkadaşları ile kutlama yapmak için (alkol iceceklermis) aşağıya inmişti hiç gel falan demedi ve diğer arkadaşlarını gelip kardeşi falan çağırmıştı bir gelsene diye bende bu yüzden takip edip inmemistim. Şimdi de brjde to be yapmış ama çağırmadı. Akşam saatlerinde annemle onun evine gitmek istedik aradığımda bugün müsait değilim yarın da hamama gidicem eğer sabahtan gidersek haberlesiriz dedi ama hiç benim şu var buyur gel demedi. Geçen günlerde kendisi aradı beni sevgilimde pro kamera var o bizi çekebilir mi nikah ve gelin alımında diye sordu (30 dk için 3/4 bin istemişler). Bende sürekli çekmekten sıkılabiliyor falan demiştim ki birbirleriyle de çok anlaşamıyorlar birbirlerini sevmiyorlar. Bu yüzden de sevgilimin kabul etmeyeceğini biliyordum. Yani kısacası işi düşünce beni arayabiliyor ama böyle bir etkinligine de beni davet etmiyor. Üstelik nikah şahidiyim. Sevgilim de nikah şahidi olduğuna emin misin istemedeki gibi ortada kalma diyor.
16 yıllık arkadaşım beni bride to be ye çağırmadı ama nikah şahidiyim sizce de anormallik yok mu?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Demek ki arkadasi degilsin normal yıl 2023 bir iki ay sonra 2024 olacak
Biz 2007 yılından beri arkadaşız
Ben bu tarihi söylerken başka bir şey için dedim sen artık çok şey yapma ona onunla konusursan iyi olur ona göre tavrını alırsın
Zamanında konuştuk. Yanında hiç olmamakla suçladı beni... üstelik her şeyinde yanında olmama rağmen...
Tamam işte sen onu bırakabilirsin artık bağını tamamen kopart
Zaten arayıp sormuyorum uzun zamandır. Düğün muhabbetine konuşmaya başladık. Nikah şahidi de küçükken söz verdiğimiz için benim tezatliga bakar mısın
işi düşünce arayan arkadaşlardan bu
Aynen. Önceden de kardeşi hastalanmisti sevgilimin arabasını istemek için aramıştı sevgilim de isteydi o sıra ki birbirlerini de sevmezler
seni çok iyi anlıyorum benimde bütün arkadaşlarım böyle
Yani yanında olmamakla suçluyor ama asıl yanımda olmayan o olduğunun farkında değil...
iyi günlerinde yanlarında istemezler kötü günlerinde ilk seni ararlar
Evet ama buradaki tezatlik beni şahit yapması
Nişanını bile isteye benim kursumun olduğu ve şehir dışında olduğum zamana koydu. Hatta ben söyledim o an sevgilisiyle tarihi koydu. Bana da hele bir gelme o zaman görürsün dedi
Art niyetli kiskanc biri bence bu
Çevremdeki insanlar da böyle diyor
mesafe koymaya başla
Altında başka bir sey yatıyo olmalı
Kardeşi hastalanmıştı o zaman da sevgilimin arabasını istemişti şehir dışına gitmeleri gerektiği için sevgilim isteydi zaten. Sonra taksici arkadaşımı arayıp sormuştum geri arkadaşıma dönmüştüm olumsuz olarak. Bu yüzden bana alınmıştı mı diyeyim hani yanında olmadığımı soyledi ama ben her olayında yanındaydım. Annesi babası ayrıldı başka şehire gittiler gene yanında olup gittim. Evden eşya taşıdık sevgilimle şehir dışına gezmeye gidecekken yoldan döndük sırf o taşınıyor diye planımızı bozduk. Cevremdekiler beni kiskandigini söylüyor hep. İşte daha iyi işte çalışan ve şartları daha iyi olan bir sevgilimin olması, ailemin onun ailesine göre daha iyi olması, 4 yıllık üni bitirmem falan... hayata onun açısından 1-0 baslayanlardanim. O sürekli çalışan ve kendi parasını kazanan biriydi bense anne baba parası yiyen. Yani bunlardan dolayı da beni sürekli kucumsemeye çalıştığını söyleyenler oluyor. Sevgilisine bile benim önceden patatesleri yakıyor olmamı alay konusu ederek söylemişti kucumsemisti.
Arkadaşın senın dostlugunu hak etmıo olmusa zorlama ( anlatılanlara gore)