16 yıllık arkadaşım beni bride to be ye çağırmadı ama nikah şahidiyim sizce de anormallik yok mu?

İstemesinde de beni evde bırakıp arkadaşları ile kutlama yapmak için (alkol iceceklermis) aşağıya inmişti hiç gel falan demedi ve diğer arkadaşlarını gelip kardeşi falan çağırmıştı bir gelsene diye bende bu yüzden takip edip inmemistim. Şimdi de brjde to be yapmış ama çağırmadı. Akşam saatlerinde annemle onun evine gitmek istedik aradığımda bugün müsait değilim yarın da hamama gidicem eğer sabahtan gidersek haberlesiriz dedi ama hiç benim şu var buyur gel demedi. Geçen günlerde kendisi aradı beni sevgilimde pro kamera var o bizi çekebilir mi nikah ve gelin alımında diye sordu (30 dk için 3/4 bin istemişler). Bende sürekli çekmekten sıkılabiliyor falan demiştim ki birbirleriyle de çok anlaşamıyorlar birbirlerini sevmiyorlar. Bu yüzden de sevgilimin kabul etmeyeceğini biliyordum. Yani kısacası işi düşünce beni arayabiliyor ama böyle bir etkinligine de beni davet etmiyor. Üstelik nikah şahidiyim. Sevgilim de nikah şahidi olduğuna emin misin istemedeki gibi ortada kalma diyor.

Güncellemeler
+1 yıl
...
16 yıllık arkadaşım beni bride to be ye çağırmadı ama nikah şahidiyim sizce de anormallik yok mu?
Cevapla