Sevgilim hiç kavga etmiyor, hep alttan alıyor. Sıkıldım, ayrılayım mı?

Hiç kavga etmiyor alttan alyo çok sabırlı yanında erkek kesim mi duorum bn de senı keserim ödeşiriz diyo damarına basyom yıne kavga etmiyo bu çocuk neden boyle bı senelik ilşkimiz var kavga etmedik hiç sıkıldm koz da vermıyo elıme herseyın açıklması var ve mantıklı ayrılım mi?

Sevgilim hiç kavga etmiyor, hep alttan alıyor. Sıkıldım, ayrılayım mı?
Cevapla