Hiç beklemediğiniz abi/abla dediğiniz biri 🙁
Ben çok şaşırdım
Ben çok şaşırdım
İtiraf etmedi ama hal hareketlerle onu gösterdi tabiki niyet kötü ama kendini belli etti hep yemek masasında bana yakın oturdu ben otururdum oda tam önüme otururdu beni izlerdi istediğini farkettim gözlerimi çekip başka yere baktım yemek yedim ama hala beni izliyordu farkediyordum bir bakayım dedim bana bakıyor sonra oturduğum yerde baktı ilk karşılaşmada baktı baya yine başımı çevirdim ve yine önümde oturuyor beni izliyor dinliyor baya hareketler yaptı konuşmaya çalıştı Merve abla kapıyı kapat dedi ben muhattap olmadım kokladı yakın durmaya çalıştı koltuğuma oturdu süzdü hep hep baktı hareketler yaptı benimle yatmak istedi maalesef hoşlanıyor da ya da saplantı yapmış o günü benim ol kafası
yakın erkek arkadaşımla böyle bir durum yaşamıştım ilk o itiraf etti hoşlanıyorum engel olamıyorum duygularıma diye ben istemedim ve hiç konuşmamışız gibi konuyu kapattım sonra bennhoşlanmaya başladım söyledim o da duymamış gibi yaptı hatta bu yüzden aylarca görüşmedik sonra bir araya gelip bunun bir anlık duygu olduğunu falan konuştuk iki taraf için de anlık bir duyguydu çünkü aramız açılsın istemedik çünkü çocukluk arkadaşıyız. şu an iyiyiz hala yakın arkadaşız öyle şeyler de konuşulmuyor daha şüphelenilecek hareketler de olmuyor
Yani eğer abi abla dediğim birisi benden hoşlanıyorsa özellikle bu dediğin birisi aramızdaki yaş farkından kaynaklı olarak eğer böyle bir şey diyorsan kendisi güzelce açıklamasını yapabilirdim. Yani Bir de o anki duruma ve benim de anlaşma şeklime bağlı belki ben de hoşlanabilirdim ama her şeyi duygusallık olarak bakmıyorum
Abla dediğim bir kadının benden hoşlan ihtimali yok zaten. kızlar kendinden büyük erkekleri seviyorlar ayrıca onu da geçtim abla dediğim biri benden hoşlansa bile ben ona o gözle bakmadığımı söylerim ve sadece arkadaş olarak gördüğümü belirtirim.
Cevap
35Cevap
Abla dediğim kadın mı 🙄😄 sadece rüyam da gerçekleşir o dediğin 😄
İnsanlarla bu kadar dirsek teması kurarsanız elbette hoşlanır karşi cins için ablası abisi yok bu işin
Kim olduğuna bağli olarak cevabım değişebilir tabi. Ama öyle bir itirafta bulunabilecek samimi arkadaşım yok. Olsa da anlayışla karşılar bende karşılığı yoksa dürüstçe cevap verirdim.
Arama çok büyük bir mesafe koyarım onunla sadece karşılaşmamız olursa merhabalaşırız o kadar, gerekli konuşmayı da kendisine yaparım yani kalbini kırmadan izah ederim
böyle bi durumda gerçekten üzülürüm ya yani yakın arkadas olarak gördugum biri benden hoslansa ve eger ben ona o duyguları beslemiyosam eskisi gibi yakın olmam artık heralde
Bir kadın ve erkekten arkadaş olmaz illaki biri birinden hoşlanır baştan düşünmek lazım insanlık hali erkek ya da kadın hoşlanabilir
Bana tesettürlü olduğum için herkes abla diyor mesela. Onlardan biri çıkıp böyle bir muhabbet yapsa abla dediğini hatırlatır, muhattapligi keserim
Arkadaşım olarak gördüğüm biri benden hoslansa ona diyeceğim tek şey maalesef olamaz olurdu. Çünkü ona o gözle bakmıyorum.
bir gerçeği kabullenin bir kadın ve erkek asla yakın arkadaş olamaz samimi olamaz elbet bir yerden sonra bir şey değişiri
Kicin basin ayri oynamasin kizim bi rahat dur derim ki demek zorundada kaliyorum o ayri konu
Kişiye bağlı knk, hoşlandığım biriyse okeylerim ama hoşlanmıyorsam mesafe koyarım arama.
Oldu zamanında, lütfen dedim sonra baktım laf anlamıyor, selamı kestim
Çok kez yaşadım.
Sonuç olarak uzaklaşıp , bir daha görüşmedim.
Bu Neymar benim tanıdığım Neymar değil. Hayal kırıklığı -_-
Çocukluk arkadaşım ( kadın ) bunu söylemişti şaka sandım meğer ciddiymiş 🥹
Muhabbetimi kestim
ben sana hic o gozle bakmadim der ve mesafeli davranirdim
Hoşuna gidiyorsa yakın wrkadas isen kabul de iyi olmazmı
reddederim ne yapayım olabiliyor böyle şeyler şaşırırdım tabi
Bilmem hiç yaşamadım ne yapardım karar veremedim
Once sasiririm ve kendimden sogutmaya calisirim. Ve soguturum
Arkadaşım seviyormuş. Öyle iddia ediyor ama benim için kötü bir durum. Ona hiç o gözle bakmadım çünkü bakamam da.
Zaten bana olan hitapindan anlaşılır abi diyen birine açılmak zaten abes kacar
İtiraf Etmişti ağzım açık kalmıştı
Ondan uzaklaşırım herhalde.
Olabilir... Çok doğal bence.
bende ona yakınlık gösterirdim.
beğeniyorsam takılırım
Bilmem o an ne hissederim hiç bilemiyorum
bi daha muhatap olmam
al tine başımıza iş aldık derim
Onun açısından doğal karşılardım.
Vallahi şaşırmam bu insanlardan her şey beklenir
Eskisi gibi yakın olmaya devam etmesini isterdim.
Abla demeye devam ederim 😄
Uzaklaşıyorum, uzaklaştım.
Bi daha yüzüne bakamam
Hoşlancak başka birini bulamadın mı derdim
Çok kez yaşadım bunu, uzaklaştım hepsinden.
Silkeler kendine getirirdim 😃
Şok olurdum
Yakınsa tipi bozuksa yol veririm
Sağol derim
Normal olabilir ben böyle bir şey yaşadım
Çok üzülürüm yaaa
Eğer ilerlemzse normal arkadşalık kardeşlik neyse artık aramızdaki ilişki mecburen keserdim ilişkimizi 🥺
Sen ne yaşadın ki
Sen bilirsin
Abi dediğim adamla evlendim daha ne olabilir ki 😅
Umrmda degl
Reddederim
Şaşırırım
Yani şasirmazdim
Bende sizin gibi şaşırırdım.
Yaşamadım hiç
Şaşırirdım
Kimdi ki
Sasirmistim
Hiç bişe 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?