Sevmiyorum hoşlanmıyorum abi zorla mı
Ne ya bu erkek tribi valla bıktım
İyilikle söylüyoruz olmuyor açık acık konusuyoruz olmuyor yeter be
Ne ya bu erkek tribi valla bıktım
İyilikle söylüyoruz olmuyor açık acık konusuyoruz olmuyor yeter be
Reddedince değil de ümit verip aşıkmış gibi yaparak vaktini ve ilgisini sömürmek yoluyla nemalanıp, iş ciddiye binince kaçan kızlar çok fazla ve bu etik değil.
Cevap
13Cevap
Kötü olmaz kimse.. ama çekemedikleri zaman ya da kendilerine yediremedikleri zaman öyle derler.. boş ver çoğu sapık zaten
bir de o. rs. p diyo pus. tlr red edince. sankı konusup sevgili olmak zorundaymısız gibi.
Beni bilirsin asla kotu olmam. Ben herzaman ayniyim 😊
insan ısınamadığı sevemediği bir kişiyi elbette reddeder
kişi reddedildiğinde empati yapması gerekir
bende benim sevmediğim birini reddederim demeli ve her şey bu anlam üzerinden olmalı
Tamam kızma nabalım seni görünce içimizin yağları eriyo. Benden duymuş olma putinde sana hava atmak için Ukrayna’yı bombalıyo.
Vallahi ya çok haklısınız kadınlar olarak. Emek vermeden squat yapmış gibi oluyor
İşine gelmezse saygı duyması gerekir zorunda değilsin
Yani ben red edilsem sevinirim dahada muhattap olmam trip ne a..
Sizin sucunuz yok teklif edenlerin suçu, poponuzu kaldırıyorlar
Süper zeka, sizin sucunuz yok diyorum zaten nerenle anlıyorsun
valla ben de çok bıktım artık umursamıyorum
Vay ib*e dövek mi knk ne istiyon
Bunlar böyle engelle geç
Saygı duymak gerek
Çor çocuk da ondan
Hazımsızlık tamamen
Zorlami
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?