Neden karşı cinse vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğimizde ilk vazgeçeceğim kişi biz oluyoruz?

Sanırım, ne çok sevgimizi gostericez, nede az gostericez ortası olması gerekiyor, ne çok sevip vazgecemeyecek kadar güçsüz, neden vazgecebilcek kadar güçlü olmak gerekiyor öyle değil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Vazgeçeceği olacak, yanlış yazmışım
Neden karşı cinse vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğimizde ilk vazgeçeceğim kişi biz oluyoruz?
Cevapla