Üniversitede yaz okulunda bir kızla tanıştım konuşmaya başladık. Soğuk davranıyor ne yapabilirim?

Yaz okulunda tanıştık yakınlaştık ilk başlarda yakındık şu an yavaş yavaş soğuk davranmaya başlıyor yazarken bazen istekli yazıyor bazen isteksiz yazıyor haraketleri eskisi kadar değil baş başa zaman geçirmek istiyorum ama artık istemediğini düşünüyorum yaz okulu bitiyor nasıl konuşmayı uzata bilirim napmam gerek

Güncellemeler
+1 yıl
Yaz okulu bitti artık mesajlarıma cevap bile vermiyor napmam gerek
Üniversitede yaz okulunda bir kızla tanıştım konuşmaya başladık. Soğuk davranıyor ne yapabilirim?
Cevapla