
Flörtünüz ilk buluşmayı lunapark da geçirmek istese kabul eder misiniz 🤔
#Aşkİlişkileri

Flörtünüz ilk buluşmayı lunapark da geçirmek istese kabul eder misiniz 🤔
#Aşkİlişkileri
Ben ederdim. Çünkü benim için maddiyat ikinci üçüncü sıralarda gelir. Kaldı ki karşımdaki kişi zaten az çok beğenilerimi, hoşlandığım şeyleri vs göz önüne alarak bu teklifle gelmistir bana diye düşünüyorum
Cevap
13Cevap
Hayır etmem, sessiz sedasız bir yer olsun.
Evet ederim tabi
Memnuniyetle. Ordan da rahat sohbet edebilecegimiz (birbirimizi iyi duyabildigimiz) bir yere gecerdik
Hahah yerine göre güzel bir günde isem giderdim çocukların eğlenme alanı hıı biz eğlenmek için gidiyorsak iyi olur 😄
İlk de sakin bir yer konuşabilecegimiz bir alan isterdim
Eğlenceli bi tip derim uygun giyinir çocuk gibi eğlenirdim 🤓🤓
Gondola bindirmesin de. Gondolda kaza atlattık zaten😂
Yok etmem ya komik olur onun için biraz daha samimi olmak lazım
Yok ya , ben daha sessiz sakin bir yer olsun isterim
olabilir birbirimizi kaybetmek için harika bir yer
Kabul ederim 😅 benimde hoşuma gider şahsen.
Ederim tabi 😂 çarpışan arabadan başlamak şartı ile
Olur jetonlar benden patlamış mısır pamuk şekeri ondan 🙃
Olur ne olacak yaaa mekan mekandır
Anı biriktirirsiniz
Hayr lunapark sevmem gürültülü ve ürkütücü geliyor bana
bu saatten sonra bana uygun gelmiyor istemezdim açıkçası.
lunaparka bayılırımm ama ilk buluşma için uygun değil sonraki buluşmalarda olur
Sınırsız jeton varsa olur
Ederim tatlı olur
Eğlenceli olur.
Bence harika bir deneyim olur.
evett çok tatlı bence
En sevdiğim mekan neden olmasın
Eğlenceli ve çocukça hareketler tatlı olur
Hoşuma gider kabul ederim 🤗
Kabul ederim eğlenceli olur.
Ederim, eğlenceli olur.
Sıkıcı olur benim için
Ederim keyifli aktivite
Etmem fazla eğlenceli bir yer
Olabilir, nasıl isterse.
evet isterim
Yaaa çok eğlenceli olurduuu 🤪
hayır
Olabilir
Mantıklı güzel olur
Tabii ki😊
ederim
Zevkli olabilir evet
Evet çok severim
Ah hayalim
Ederim.
Sıkıcı
anında kabul ederim
Hayir ya cocuk muyuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?