Hoşlanıyor gibi davranıyordu ama açılmadı. Aradan 1 yıl geçti o zaman beni seviyor muydun desem doğruyu söyler mi?

Uzun zaman görüştük. Ne arkadaşlık ne sevgililikti. Sonra da arkadaş gibi kaldık. Şimdi mesajda sorsam konuyu bir yerden açıp, doğruyu söyler mi? Sanırım kaçıngan bağlanma tipine sahip.

Hoşlanıyor gibi davranıyordu ama açılmadı. Aradan 1 yıl geçti o zaman beni seviyor muydun desem doğruyu söyler mi?
Cevapla