Birbiriyle ayni dusuncede ve sevilenleri gorunce kahroluyorum
istek beklentilerimin amaclarimizin ayni oldugu biri neden yok
Birbiriyle ayni dusuncede ve sevilenleri gorunce kahroluyorum
istek beklentilerimin amaclarimizin ayni oldugu biri neden yok
Sen türünün son örneğisin biraz bakış açını değiştirmen lazım aynı yere doğru kürek çekiyorsun ancak bir arpa boyu yol ilerleye miyirsun şemsin bir sözü var hani ne malum yerin altının üstünden daha iyi olmadığını diye yanlış veya eksik yazdiysam affola çok ketum ve katisin ve tutarlı bir düşünce yapın yok inancin haricinde o da emirler net olduğu için ve kendinle barışık değilsin kendini sevmiyorsun başkasını nasıl sevesin insanlar bundan dolayı uzak durmak isteyecekler sen istiyorsun ki birisi gelsin hayatına girsin tüm kurak topraklarin gül bahçeleri gibi olsun böyle bir dünya yok
Hazırda arayıp bulamazsın sana en yakın kafada olanı bulacaksin biraz senden gidecek biraz ondan gidecek sen hazırda benim kafama Uygun biri olsun diyorsun empati kur herkes ister senin gibi karşındaki de ister o yüzden hiç bir zaman bulamayacaksın o senin dediğin zamanla olacak bir durum taviz vereceksin oda verecek ortada bulusulacak
Sen nesli tükenen nadide bir çiçek türündensin senin ayarında bir adam da ancak nesli tükenenler sınıfındadır. Takkalı dağda bulunur
Cevap
25Cevap
belki çıkar zamanla
Muhtemelen düşünsel bir belirsizlik var sende. Kalbinin sesini dinle ve kendi kendine sor. Bakalım kalbindeki sen ile cevapları uyuşuyor mu?
Öyle Bi dünya yok emeksiz yemek olmaz biriyle karşılaşmak kadere devam etmek gayrete bağlı gayret edeceksiniz zamanla aynı düşünceler olur zaten
Bir kadin ve bir erkegin ayni kafada olmasi nadirdir zaten. Ya kadin maskulendir, ya erkek kadinsi
Ben zamana bıraktım belki karşılaşmak için henüz hazır değilimdir
İşte o çok zor, çok fazla deneme yanılma olacak, o zamana kadar mutlu olmayı bilmen lazım
Kendini doğru ifade edebilirsen doğru insanı bulma şansın artar
Acele etmeyin zamanı geldiğinde varsa nasibinizde karşınıza çıkar.
öyle bir durum olsa kimse açıkta kalmaz kimse 4 4lük değil ki
İsteklerini yazsaydın belki burada sna göre birini bulurdun -)
Çünkü benimle tanışmadın
Bazen ummadığın anda çıkabilir karşına
Kafa yapını yaz önce de öyle yorum yapılsın
Herkesin düşüncesi farklıdır çünkü.
Vardır illa ki dert etme bir gün karşına çıkar
Vardır da henüz denk gelmemişsinizdir.
Sen çok şey istiyorsun be bacım
Erkekle kadın aynı düşünmez
ciddi sıkıntı çekiyosan sorunu kendinde aramalısın
Çevrende yoktur
Zaman ile olur.
Çok zor ihtimal
Kafa yapın ne ki
İyi oluyor sana
Nasıl açıkla biraz
Kısmet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?