Sizce biriyle boşanmak mı kötü yoksa daha bir iki kere buluşup sonra olmayacağını anlayıp bitmesi mi?

Sizce biriyle olup boşanmak mı daha kötü yoksa evlilik hayal ederken yani olur bizden derekn ayrilmak mi olmayanda bin hayır vardır derler ama o da yetmiyor insan neden hep olmuyor olsun mutsuz olacaksan göreyim diyor
Sizce biriyle boşanmak mı kötü yoksa daha bir iki kere buluşup sonra olmayacağını anlayıp bitmesi mi?
Cevapla