Sevgiliye "tostumu yedim, bekliyorum seni" diye bir mesaj atıversek çok mu basit kaçar?

Kıvranıp durma.. Gel de çiçekleri sula..😊
Güncellemeler
+1 yıl
Yani bir kelimeye bu kadar anlam yükleyen siz.. kelimelerin gücüne bu kadar inanıyorsanız madem.. E diyesi geliyo insanın keşke herşeyde bu kadar ince fikirli olsanız..
Sevgiliye "tostumu yedim, bekliyorum seni" diye bir mesaj atıversek çok mu basit kaçar?
Cevapla