Sevgilim "beni çok sıkıyorsun" diye yazdı. Mesaj beklemem ilgi, beklemem sıkmak mıdır?

Saatlerce yazmıyor umrunda değilim beni sevmediğini farkettim , ve dün konuşmaya çalıştım bunu yazdı hiç cevap vermedim görüldü attım oda yazmadı bende artık bu ilişki bitti v
Güncellemeler
+1 yıl
3 gündür yazmıyor halen arkadaşlar ayrılmakta iyi yapmışım denekki
Sevgilim "beni çok sıkıyorsun" diye yazdı. Mesaj beklemem ilgi, beklemem sıkmak mıdır?
Cevapla