Saatlerce yazmıyor umrunda değilim beni sevmediğini farkettim , ve dün konuşmaya çalıştım bunu yazdı hiç cevap vermedim görüldü attım oda yazmadı bende artık bu ilişki bitti v
Güncellemeler
+1 yıl
3 gündür yazmıyor halen arkadaşlar ayrılmakta iyi yapmışım denekki
Sevgilim "beni çok sıkıyorsun" diye yazdı. Mesaj beklemem ilgi, beklemem sıkmak mıdır?
Fazlaca beklemen tabi sıkar. Her gün günaydın mesajı her mesaja cevap verme zorunluluğu 15 dk arayla 50 mesaj atmak felan durmadan ilgi beklentisi bunlar çok olursa mutlaka sıkar
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
5 saatte bir yazıyor allahaskina kandırmayın beni sevmiyor işte
Bir kere Erkek dediğin canlı ile Kadının pek çok konuda farkı var. Bunu bilmelisiniz kadın anlaşıyla erkek yargılıyorsunuz. Nice kadın gördüm erkek arkadaşı methiyeler diziyor iltifatlar gırla gidiyor cicek bocek Ama bir bakmışsın yarın Boynuzlamış pat diye bırakmış Bunları erkekler tavlama için yapar. Gerçekten bir Erkek seviyorsa çicekle bocekle bos boş iltifatla uğraşmaz daha doğrusu sevdiğini anlamak için buna gerek yoktur. En önemli ve en kritik fark Koruma iç güdüsünden ileri gelir. Koruma sahiplenme yaklaşımı yoksa sen unut o saydıklarımı sevipmiyorsun demektir. Yok Bu dediğim şey var Ama bol bol iltifat cicek bocek yok mu Hiç dert etme bir sorun yok demektir. Bir araya geldiğinde keyifliyse tamam demektir. Bu birazda romantik filmlerin beyin yıkamasından ötürü oldu. Erkeğin ve Kadının gerçek doğasından ve realitelerinden uzak bunu şimdiye kadar anlamis olmaniz gerekti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
O zamana boş verin çünkü sizi sevmiyor sevse bu şekilde davranmazdı zaten benim sevgilim olsa ben sürekli ilgi beklerdim yazardım
Mesaj ve ilgi beklemen gayet normal. Zaten bunu yapmıyorsa da dışarıdaki insandan ne farkı var. İyi yapmışsın.
Sıktığın sevmediği anlamına gelmiyor bi süre kendi haline bırak yazar zaten
Diğer seferde böyle oldu 1 hafta boyunca yazmadım oda yazmadı en sonunda ben yazdım ama yine durum aynı ben artık uğraşmaktan sıkıldım
Bu sondu artık yazsada yazmasada olmaz
Yazma böylesine ilişki denmez gör kimim arkasından koşuyor
Bidaha böyle olmuştu 1 hafta boyunca yazmadı en sonunda ben yazdım beni sevmiyor bunu anladım artık benden buraya kadar
Fazlaca beklemen tabi sıkar. Her gün günaydın mesajı her mesaja cevap verme zorunluluğu 15 dk arayla 50 mesaj atmak felan durmadan ilgi beklentisi bunlar çok olursa mutlaka sıkar
5 saatte bir yazıyor allahaskina kandırmayın beni sevmiyor işte
Bir kere Erkek dediğin canlı ile Kadının pek çok konuda farkı var. Bunu bilmelisiniz kadın anlaşıyla erkek yargılıyorsunuz. Nice kadın gördüm erkek arkadaşı methiyeler diziyor iltifatlar gırla gidiyor cicek bocek Ama bir bakmışsın yarın Boynuzlamış pat diye bırakmış Bunları erkekler tavlama için yapar. Gerçekten bir Erkek seviyorsa çicekle bocekle bos boş iltifatla uğraşmaz daha doğrusu sevdiğini anlamak için buna gerek yoktur. En önemli ve en kritik fark Koruma iç güdüsünden ileri gelir. Koruma sahiplenme yaklaşımı yoksa sen unut o saydıklarımı sevipmiyorsun demektir. Yok Bu dediğim şey var Ama bol bol iltifat cicek bocek yok mu Hiç dert etme bir sorun yok demektir. Bir araya geldiğinde keyifliyse tamam demektir. Bu birazda romantik filmlerin beyin yıkamasından ötürü oldu. Erkeğin ve Kadının gerçek doğasından ve realitelerinden uzak bunu şimdiye kadar anlamis olmaniz gerekti
Rahatsız oluyor biraz alan istiyor. Sizin ilişkinizin dinamiği bile yok
manyak rahat bırak çocuğu darlama kuş uçar gider kafesden bakarsın ki haberin olmaz
Bize sizin mağdur edebiyatınızdan. Zorla biz mi sevgili yaptık sizi
Evet sanki zorla benimle sevgili olmuş neyse ayrıldım zaten
Inan hiç acımıyorum size. Igrenc karakterlerle igrenc iliskiler kuruyorsunuz. Beter olun
Bekle her an ilgilenmez tabi. Ama yazmadı diyerek te ayrılacak isen şimdiden ayrıl.
İkinizin ilişkiye dair beklentileri farklı zorla yürütmeye çalışırssniz daha mutsuz bir hayat ve sonrası için daha büyük bir hayal kırıklığı yaşarsın
Böyle diyosa istemiyordur uzatmanın anlamı yok
Evet dün öyle yazinca artık bidaha yazmadım artık onu unutmam gerekiyor
az önce hamile değilmiydin fkdlxlxl
Emin değilim
Ella kullandım
mesaja bak
Kapalı kızlar bile bu hale geldiyse artık başımıza taş yağacak.
Sıkma sende biraz mesafe koy
İşi gücü varsa haklı
Asırısı sıkıyor