Saat başı 🌌
Öğle arası ☕️
Her aklıma geldiğindee 💃
Fırsatım olursa ararım her gün aramasam da olur 🐖
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben pek aramam, 6-7 saat konuşmadıysak o zaman ne zaman geleceksin demek için ararım ama aramama gerek kalmıyor. Kendisi sık sık iletişim içinde olmak istediği için arar, mesajlar da cabası.
sevgilim yok ama olduğu zamanlarda , uyanırım böyle başlarım güne aramışımdır benim tepkiler şaka değil ektedir 😂😂😂
https://www.youtube.com/embed/BIH6EsdPhSIHahaha çok iyi. D
Rahmetli ölmeden önce günde 5-6 kere konuşurduk 8-5 arası ben işteyken
Mekanı cennet olsun inşallah. <3
amin teşekkürler
@huzunluyurek ben sıkılırım o kadar
@Reldon?
1 saniye :D sevgilimi eşimi tabi ki de çok rahatsız etmem onu sıkmam. ki işi varsa bana söyler şu saat konuşalım diye ama aklım onda kalacağı için sürekli merak ederim ve aramak isterdim.
Cevap
23Cevap
Olduğu zaman özledikçe arardım
Sevgilimse akşam. Eşimse bir sabah bir akşam bir de bir şeyi bulamayıp hatırlamadığımda.
:D
Olsaydı eğer aramazdım önce mesaj atardım müsait mi diye sonra zaten kendisi arar
Ayyy çok romişşş
Eşim genelde arıyor beni aramak değil wpten yazmak sabah ları evden çıkarken öpücük emohisi saat 20 molasinda napıyorsun mesajları öğleye geliyorum mesajii isen çıktım eve geliyorum mesajii sevgili gibi meraklanıyoruz çok önemli bir şey varsa arar söyler yoksa ten yani
Sevgilim yok Şu an çok özlüyorsam günde 3 kez bile arayabilirim yadabosluktaysam regl gibi mesela
Gün sonu konuşmak bence daha iyi olur ama yine dr
Seven sevdigini sadece yaninda olmadigi icin aramazke
Özler arar
Yani aramanin bahanesi yoktur
Kadin sevdigini belli eder
Adamda kadina hissetirir
Ben sıkılınca ararım sıkılmamışsam hiç aklima gelmez
bazen günde 5 kere konuşuruz bazen 1 belli olmaz paşa keyfimize kalmış
Fırsatım olursa ararım her gün aramasam da olur
Sevdiğim insansa onu çok merak ederim ve rahatsız etmemek kaydıyla sıklıkla arar sorarım...
ya çok telefonla konuşmayı sevmem ararım ara sıra
Gönül ister ki; her aklıma geldiğinde olsun. 😀
Olsaydı sürekli aramazdim günde bir kere akşam ararım
Boşluklar güzel dolmuş bende yaparım ama istenmediğimyerde uğraşmaya gerek yok sizlere kolay gelsin
Ne diye ariyacaz gerek yok gündem olursa arariz
Her gün arayıp sıkmaktansa bunu tercih ederim
Her aklıma geldiğinde
Canım aramak istediğinde ararım
Telefonla konuşmayı sevmem 😐
Aklıma gelirse. Zaten akşam evdeyim.
Onu çok darlamayacak şekilde
Olursa her aklıma geldiğinde
Her aklıma geldiğindee 💃
Aklıma gelirse ararım ama çok fazla sıkmam.
Fırsatım olursa ararım her gün aramasam da olur 🐖
Her fırsatta ararım
Sadece, aranması gerektiği zaman ararım.
Telefonla konuşmayı sevmem
Arayamıyorsam telepati yapacak kadar çok 😃
Özlüyorum dur
Çok tatlı :D
Gerekli durumlarda görüşme yapmak iyidir
Aramam 😅 o arasın
Bak sen :D
eşim olsa her aklıma geldiğinde arardım
Ben niye arıyorum o arasın beni
Molalarda
Sık boğaz etmem.
Özlerim imkan olsa hep yanımda gezdiririm
Her gün
E yani ama demi
Aramam ses atsa yeterli
Günde 1 kez
1 saatte bir
İsim olursa ararim
Gün içinde bir iki kez.
Hiç çıkmıyor ki !!
Gerek yok aramaya.
Aramam
Aramam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?