Sevgilinizi ne sıklıkla ararsınız, sevgilimi aramalı mıyım?

Erkek arkadaşımla en son gündüz görüntülü konuştuk akşama doğru da mesajlaştık kısa şekilde. 4-5 saattir aramıyoruz birbirimizi. Ben biraz takıntılı biriyim sevgilimi darlamak ve sıkmak istemem. Aramalı mıyım onu? Yoksa aramasını mı bekliyim? Böyle şeylerle takılmak saçma belki farkındayım ama ben yine de danışmak istedim.
Sevgilinizi ne sıklıkla ararsınız, sevgilimi aramalı mıyım?
Cevapla