Bir kızla tanıştım telefon numarasını verdi, her şey iyi güzelken çıkma teklifi ettim arkadaşız dedi. Derdi ne?

Merhaba ben bir kız ile tanıştım bana telefon numarasını verdi başlarda benimle ilgileniyordu ben ilgilenmedim sonra ben hoşlanmaya başladım teklif ettim bana arkadaşız dedi sonra 1 hafta konuşmadım tekrar barıştık iyi güzel gidiyordu her şey flört gibi sonra bana umut veriyor iyi ki tanışmışız ben önce arkadaş sonra sevgili olurum diyor daha sonra yine arkadaşız dedi ve bende bitirdim. Benimle konuşunca saçlarıyla oynuyor onunla yakınlaşmak istediğimde kollarımı tutuyor ama arkadaşız dedikten sonra konuşmak istemiyorum derdi nedir?

Bir kızla tanıştım telefon numarasını verdi, her şey iyi güzelken çıkma teklifi ettim arkadaşız dedi. Derdi ne?
Cevapla