Güncellemeler
+1 yıl
Karşı cins bunu söyleyen ve tanımıyorum yoldan geçen biri
Arkadaşlar şok oldum hahahaha arkadaşımı bekliyordum çaprazımda da benim yaşlarımda biri vardı uzun uzun baktı sonra yanımdan geçerken çirkin diyip güldü cevap veremedim ve gereksizce üzüldüm tüm gün modumu düşürdü maymun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Umursamazdım ben kendimin farkındayım zaten :D
hahaha diye gulurdum sanki kendisi cok guzelmiste der giderdimmm hahaha
Sacini tutar yere yapistiririm
Hiç bir şey, iplemem :D
karşı cins ise adamın dediği doğrudur
Arkadaşım güzel olduğumu iddia etmedim zaten ama yoldan geçen birinin dış görünüşünden ona ne
adamın yaptığı çok yanlış ama bilmiş oldun yani
Aynaya ve bir çift göze sahibim
insan kendini her zaman doğru nitelendiremez
Yoldan geçen bir insanın söylediği şey ile de nitelendirmez , nitelendirmemeli
Ayrıca ne kadar kötü kalplisin : D
yani aklında bulunsun işte gidip de idea yapma kendine
hayır iyi kalpli görmemişsin sadece
Haklısın 7/24 güzel olmadığımı düşünmeliyim hahah hayır çevremde naif insanlar var kibar , iyi kalpli insanları çokça görüyorum ve sen kabasın
kaba olduğumun farkındayım ama benden iyi kalplisini pek görmedim
Eminim öylesindir
yardıma ihtiyacın olan herhangi bir konuda şansını dene senin için burdayım sor bir şey
Bu sorudaki yaşadığım olay gibi durumlar başıma geldiğinde fazla kafaya takıyorum üzülüyorum ama sen yardımcı olamazsın olmayan moralimin içinden geçeceğine eminim
ben karşıdaki için kırıcı olsa da gerçeklerden yanayım çünkü kandırılan insan dolaylı olarak daha büyük acı yaşar
Evet doğru söylüyorsun ama kimse çook çirkin olan biri için bile böyle bir şey söylememeli çok çirkin olduğumu düşünmüyorum bunu kendimi kandırmak için de söylemiyorum ama zaten son zamanlarda özgüvenim çok düştü ve bu çocuğun yaptığı şey ile özgüvensizliğim pik yaptı güzel gelen özelliklerim bile güzel gelmez oldu
çok çirkin olsan zaten çirkin demezdi
Off kdkdkddkd çok iyi kalpliymişsin cidden
hayat acı ben ne yapayım sen google a çok kötüsün diyor musun
Hayat acı diye insanlarda mı acı olacak ya kendimi kapattım dışarıya ulan bunlar yüzünden burun ameliyatı olacak param yok ne yapabilirim en azından yolda çirkin demesinler :dd
Google ne alaka
çok tribe girmişsin düşündüğün kadar çirkin değilsindir. istersen seni yorumlayabilirim
cevaplamak zorunda değilsin soruyu beğendim g ile başlayan benim
Bayağı tribe girdim sorma dışarı çıkmak bile istemiyorum ama arkadaşlarımın zoruyla sosyalim kendimi herkesle kıyaslıyorum falan psikologa gitsem de bir şey olmaz sanırım nasıl aşacağım bunu hiç bilmiyorum
Mesaj atan konuşmak isteyenleri de reddediyorum kusurlarımı sevmez diye hiç istemediğim o ezik kişi oluyorum yavaş yavaş
Yok teşekkür ederim senin yorumun beni daha kötü hale getirir djdkkdkd
valla garanti veremiyorum ben gördüğümü söylerim ama sonuçta o kadar diptesin ki iyi dediklerim kâr gibi gelecek sana bence. sonuçta bir adam suratına durduk yere çirkin demiş deve kuşu gibi kaçacak delik aramışsın o an
diptesin derken tip olarak değil his olarak
Takip ettim
kabul ettim
ana avrat söverim
İş atmış
Kamera nerde derim
Kıskanmış olabilir
Kskanıyordur
canım işte ya 😅