Yaklaşık üç aydır konuşuyoruz, hiç fotoğraf atmadı sadece ses kaydı attı. Neden fotoğraf atmıyor olabilir?

Farklı yerlerde yaşıyoruz ve bir nevi uzak mesafe gibi sadece ses kaydı atıyor hiç bir şekilde yüzünü görmedim bir ara şüphelendim işletiliyor muyum falan diye ama öyle de değil neden fotoğrafını atmıyor anlamış değilim her fırsatta istiyorum ama çocuk atmamakta kararlı , kaç defa kavga ettik ama hala inadı aynı niye böyle

Yaklaşık üç aydır konuşuyoruz, hiç fotoğraf atmadı sadece ses kaydı attı. Neden fotoğraf atmıyor olabilir?
Cevapla