- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılSon bahar ayını çok seviyorum havalar da soğudu tabi ki de. ama aşk konusunda sevdiğim kadının boyu ya da ten rengi benim için önemli değil. önemli olan kalp gerçekten bir olsun ve gerçekten sevsinler zaten sevdiğim kadının kalbi beni sonsuza kadar ısıtmaya yeter de artar bile.. onu düşünmek bile benim içimi ısıtırdı. soruya gelecek olursak da mont arayışında değilim :D
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYoo ben 1,86'lık montum da şu an boşta duruyorum. Üstüne alacaklar gelsin.😁😆😂🤣😏😏😏😏😏 Montun beyazı, esmeri mı olur. Mont, monttur arkadaş.😁😆😁😆
https://www.youtube.com/embed/gI21_gvRltg11 Yorumla- +1 yıl
Hatun kişi i bulmak mesele değil. Sevgilileri olan adamlardan oluşan bir kanka çevresi olan en kazma erkek bile bir hatun kişi illa ki bulur ama doğru insanı bulmak zor. Ya kafa uyuşmuyor, ya da ten uyuşmuyor. Ondan sonra da yalnızlık bir alternatif hâline geliyor. Erkekler için de, kadınlar için de en dramatik gerçeklik bu.
Ben KS'de ne baby face adamlar görüyorum. Ne manken gibi hatunlar var. Ya hiç sevgilisinin olmadığını ya da uzun zamandır yalnız olduğunu söylüyor.
Bulamadığı için değil. Toplumun ortalamasının üzerinde kişiler oldukları için. Zeka olarak, karizma olarak birçok yönde standartların üzerinde olan insanlar, vasat ve toksik kişilerle sevgili olmak istemeyebilir ama hiç kimse madalyonun bu yüzünü görmek istemiyor.
+1 yılO seviyede mont TR de bulunmuyor anca fabrika çıkışı 160-165 lik var 😄 esmer yerine beyaz ve sarı kaşkol daha iyi gibi
18 Yorumla- +1 yıl
Ay çok minyon djdj
- +1 yıl
Tr standartlari öyle yani😄
- +1 yıl
Seversiniz sjjs
- +1 yıl
Min 170 ideal (:
- +1 yıl
Aynen aynen 😃
- +1 yıl
😄
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
Rica ederim :)
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Nedir bu kadınların 1.80 1.90. Merakı. Boyuna posuna bakmayın.
120 Yorumla- +1 yıl
Yok neye bakacaz 🙄
- +1 yıl
Ona da bakıyoruz. 🤨
- +1 yıl
He sizin isteklerinizi hiç konuşmayalım istersen 🙄 bunlar sadece bitmeyen Umutların ışıklarında doğan hayallerimiz dhsja
- +1 yıl
Yok minyon olsun, yok saçları şöyle olsun, bunu giysin bunları giymesin, zeki olsun, güzel yemek yapsın, tahta gibi olmasın kum saati olsun ohoo say say bitmez
- +1 yıl
Evet var bak sen burayı da zaptettin, hoopppp
- +1 yıl
Yooo soruyu zaptettin zaten 😅
- +1 yıl
Bari bunu sal :D
- +1 yıl
Git sorumdan ya 🙄
- +1 yıl
Ya bi sus
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılEsmerim biçim biçim 25 yıldır sarılıp ısınıyorum.
21 Yorumla- +1 yıl
Oh hayat sana güzel djdjs
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Geçen montumla gardıropta selamlaştık 😅 Ne oldu beni mi özledin der gibi bir hali vardı
14 Yorumla- +1 yıl
Hahaha :D az kaldı kavuşacaksınız
- +1 yıl
ahahha :D işte sorularımla bu kadarcık ilgileniyorsun Emre djdj
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen montum var zannederken, o mont başka bedenleri sarıp sarmalamak istemiş..
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. İki kişilik mont aldım geleceği düşündüm :)
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Ben mont almak istemiyorum. Mont olmak istiyorum ama 1.78 birisi olarak 2 cm ile kaybettim. Tüh beeeeeee🥹.
Kadınlar gibi kaçak kat çıkma hakkımız olaydı, eyiydi emme 😂
18 Yorumla- +1 yıl
Orhan Gencebay gibi topuklu giymek şart 😅
- +1 yıl
Kandırıkcı olmayalım djdj
- +1 yıl
İşte çok kat 😃
- +1 yıl
:D kaybetmemişsindir yahu
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılValla sonunda istediğim montu buldum galiba.
Esmer 1.82 boyunda beni iyi ısıtır, çok belli 😀35 Yorumla- +1 yıl
Oha neyi kaçırdım 😃
- +1 yıl
Çiçeğim bir tane mont var da sana çok yakışırım beni alsana deyip duruyor 😂
Ben de düşünüyorum alsam mı diye 😂 - +1 yıl
Hiç haberimiz yok çiçeğim elimden gidiyor 😕
- +1 yıl
Düşünme aşaması bebeim korkma bir yere gittiğim yok 😀😘
- +1 yıl
Düşünmicem 🙄
- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yıl1,75'lere yazık değil mi? 😂 Hem önemli olan boyu değil işlevidir, bence şartlandırmayalım insanları 🙈
12 Yorumla- +1 yıl
Siz minyon seviyoruz diye ağlarken bunları düşünüyor musunuz acaba :D
- +1 yıl
😂😂 ama haksızlık bu 😜
Benim için boy önemli değil ama yine de bulamıyorum 😄
10 Yorumla
+1 yılSoru aşşşırı yaratıcı sjsjshs ✨️
Ben istemiyorum öyle mont, kalsın amann, ısıtıyor sanırsin bumbuz eder adamı 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😅 shjsjs bunlardan mont falan olmaz zaten
+1 yılAldım aldım, benimle çok uyumlu oldu😂
Çanta soruna yapmış olduğum görüşümü kaldıran mod arkadaşa selamlarımı iletiyorum : ))
15 Yorumla- +1 yıl
Aaa kim kaldırdı be kınıyorum o kişiyi ☹️
- +1 yıl
İade iste hemen
- +1 yıl
Gerek yok ya kim uğraşacak, selamımı almıştır buradan zaten : ))
- +1 yıl
Asıl o zaman selamını alır :D
- +1 yıl
Buradan da görmüştür emin ol selamı 😂 çok çalışıyor 😂
Aşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı. Nefes alsa yeter demiyosunuz da 1.80 1.90 mış 😃😃
17 Yorumla- +1 yıl
Biz erkek kişisinden farklıyız
- +1 yıl
Nefes alsa yeterci değiliz biz 🤨
- +1 yıl
Bu saçmalığa cevap vermicem, yazmak için yazılmış bir cümle olmuş
- +1 yıl
Aaa yioo ciddiye alamıyorum
+1 yıl1.90 boy 115 kilo olunca çift kişilik mont bile olur benden 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Ohaa, pardon 😅
- +1 yıl
Evet, doğru duydun 😂 bildiğin XXXL 😂
- +1 yıl
😬 şey, olabilir tabii..
- +1 yıl
😈👍⚡️
+1 yılEsmer bir yakışıklı bulduktan sonra montunu ben alırım apsşawialdkks
12 Yorumla- +1 yıl
Monta da gerek yokmuş
Soruyu şimdi anlayan ben 😂 - +1 yıl
Sana serbest djdj istediğin zaman anlayabilirsin 😂
Bu zamana kadar ne esmer ne de 180 üstü montumuz oldu 😂 180 diyen 175 çıkıyor 😅😂
11 Yorumla- +1 yıl
Hobbit djdj
Bana göre öyle bir mont yok😂
25 Yorumla- +1 yıl
Ya sen birine olacaksın üff
- +1 yıl
Surî derken 🙄
- +1 yıl
Tahmin ettiğim gibiymiş tüh ya :D
Neyse ki kendimden sobalıyım ellerimden ateş çıkıyor da gerek yok 🥳
30 YorumlaVardı artık başkasına sarıldığı için çöpe attım kirlendi artık başkasının kokusu sindiği için. Yeni bir mont alacam hayatıma.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılKış doğumlu olmaktan mi bilmiyorum fakat yazlık giysilerimden çok kışlık giysilerum daha fazla suanlik yeni bir kışlık giysi almadım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlmayanlar varsa esmer 186 74 kilo birini verebilirim ahahah
131 Yorumla- +1 yıl
Vay pe :D niye saklanıyorsun
Cevap sahibi+1 yılKendimle evliyim çünkü şu an kendimden boşanmama sebep olacak birini bulmam lazım öncelikle 😂
- +1 yıl
Taklitçi jsjs
Cevap sahibi+1 yılİlk defa profiline baktım ve gördüğüm şey oydu kusura bakma 🌼😂
- +1 yıl
Hemen hırsızlık yapimmm mi dedin 😅
Cevap sahibi+1 yılEvett 😂 sana söylemek istedim onu da ahaha
- +1 yıl
Bravo 👏😂
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler teşekkürler hanımefendi 🌼😂😂
- +1 yıl
Bir daha olursa dava ederim :D savcılığa gitmek moda oldu hdjdsj
Cevap sahibi+1 yılDosyaları patlatırsın yapma ahahah
- +1 yıl
Benim problemim değil vallah 😅
Cevap sahibi+1 yılAyıp ediyorsunnnnn
- +1 yıl
Etmem ben ayıp falan sen yanlış algılamışsın 😅
Cevap sahibi+1 yılBenim problemim değil diyerek çok büyük ayıp ettin olmaz böyle hayır 😂
- +1 yıl
Ama değil yani napiiim 😅
Cevap sahibi+1 yılNe değil ayıp mı değil, ben ayıp diyorsam ayıptır o çünkü ben ayıp olmayan bir şeye ayıp demem 😂
- +1 yıl
Hayır benim problemim değil yahu ohoo
Cevap sahibi+1 yılSen ben yok biz var şşşş
- +1 yıl
Pardon, sen kimsiniz 😒
Cevap sahibi+1 yılBen senim sen de ben misin?
- +1 yıl
Lan sen kimsin :D
Cevap sahibi+1 yılAhahhah Allah'ın yarattığı garip bir kul desem 😂
- +1 yıl
Hee sen o musun dur
Cevap sahibi+1 yılİlk defa konuşuyoruz bu arada 😂
Cevap sahibi+1 yılÇok şükür beni de sen gibi yarattı
- +1 yıl
Hiç komik değil bu :D çık gizliden
Cevap sahibi+1 yılBüyüyü bozalım mı diyorsun 😂 sen yetkili birisin ya burada göremiyor musun bizi 😂
- +1 yıl
Göremiyorum, kör oldum :D hayır bu özellik niye var sanıyorsun
Cevap sahibi+1 yılHem S'sin hem de fenomen ne bileyim bir ayrıcalığın vardır diye düşünüyordum. Tıpkı tatlılık ve güzelliğinin ayrıcalığı olduğu gibi 😂
- +1 yıl
Bazı görüşlerini alabilirim misal :D alakasız kjdj
Cevap sahibi+1 yılNe gibi görüşler mesela :D
+1 yılmontunu aldı mı diyince herkeste normal duran oversize montlar bende üzerime çadır geçirmişim gibi duruyor 🥺 ya bıktım artık yaaaaa
10 Yorumla
+1 yılBende diyorum niye üşüyorum bu aralar jxjdkx kör olası çöpçüler montumu götürmüşler 🥺
21 Yorumla- +1 yıl
Koturmemislerdir dumen yapma
+1 yılihtiyac oldugunda alirim ama dolapta dolu var zaten senelerdir giymediklerim bile var.
10 Yorumla
+1 yılVerdikten sonra defosu çıkar diye korkuyorum 😊 boşu boşuna şeyimizi harcamaya gerek yok 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Boşa harcamazsın bir kere versen bağımlı yaparım seni kendime cevap ver bana pişman olmazsın
- Aşk İlişkileri konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yılben mont giymiyorum ondan montunu al gel derim antalya çok soğuk olmadığından gerek duyulmuyor
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Montum olmasa bile içimi ısıtan çok iyi 1,65'lik sarışın bir arkadaşım var. (Kız)
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 586 cevap paylaştı. Hiç mont gibi kullanmadım bilmiyorum ben hep üşürüm
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlardaki bu boy takıntısı niden niden 1.75 lerin suçu ne kaldık böyle alan yok 😂😂
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Boyuna çok fazla bakmıyorum ben üzerime otursun yeter 😊
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılbende diyorum kısmetim açıldı, meğer havalardanmış asdjakd
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Geçen seneki montu giycem yırtık yeri diktirip
10 Yorumla
+1 yılÇoğu insanın gönül yayları sıcak havada gevşiyor ama benim tam tersi havalar soğuyunca daha çok istiyorum manitam olsun soğuk havalarda üşümeyiz yakınlaşıp yaramazlıklar yaparsak...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
+1 yılBende diyorum 1.80 1.90 mont ne demek diye 😄
22 Yorumla- +1 yıl
Yaaah :D işte öyle bir şey
- +1 yıl
😄😄
- Aşk İlişkileri konusunda 29,2b cevap paylaştı.
+1 yılbence montları boyunuza göre alın büyük gelir
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılBurada mont giysem dalga konusu olurum :)
11 Yorumla- +1 yıl
Soğuyunca giyeceksin ☹️
+1 yılBana sosyetik bir şeyler lazım demode sevmimm
110 Yorumla- +1 yıl
Kalmamış, bitmiş, tükenmiş sjjd
- +1 yıl
Vardır kimsenin dokunmasını izin vermeyen biri gorulmeyeni gören birini bekliyor
- +1 yıl
😃😂
- +1 yıl
Bilemem gözlerini dört aç
- +1 yıl
Ben onunla açıp kapatayım onu istiyorum Pikachu
- +1 yıl
Pikachu ne lan
- +1 yıl
Sarıya uysun diye dedim😃
- +1 yıl
😒 aferin 👏
- +1 yıl
Bir daha balım yazarsan parmaklarını kırarım yazamaz olursun :)
- +1 yıl
Günaydın arı mayan😂
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılMontlarda kıtlık varmış alamadım 🥲🥲🥲
14 Yorumla- +1 yıl
☹️ bedavaydı herhalde bi ara djjd
- +1 yıl
Hep bir buçuk metrelikler kapmış 🥲
- +1 yıl
İki taraf da zevksiz fjdk
- +1 yıl
Kesinlikle 😃
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Yürüyen montlar pek yakında sokaklarda
11 Yorumla- +1 yıl
Sjsjsj modayı bu denli takip etmene sevindim
+1 yılBen niye alayım 🙄
18 Yorumla- +1 yıl
Sen alma birine mont ol djdj
- +1 yıl
Ben sıcağım zaten 3-4 kişiye mont çıkar benden 🙄
- +1 yıl
Oha lan tek kişiye olsan yeter
- +1 yıl
O zaman tek kişi dört mevsim kullansın 🙃
- +1 yıl
Dört mevsim mont mu giyilir 😅
- +1 yıl
Gülü seven dikenini yadırgamasın ☺️
- +1 yıl
Besbelli gül değil bu direkt sadece diken djsj
- +1 yıl
Belki diken seviyor 🙄 niye kısmetimi kaçırıyorsun 🥲
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBari sadece kızlara açsaydın soruyu 😃
12 Yorumla- +1 yıl
Erkekler kendine göre uyarlasın, her şeyi ben mi düşünecem 😃
- +1 yıl
😃😄😃😄
+1 yılVardı da maalesef kendileri başkalarına mont olmak istemis
10 Yorumla
+1 yılVardı da başka kişilere mont olacak artık :(
10 Yorumla
+1 yılKızlar yakışıklı 1.80 Kumral var almak isteyen varsa uygun fiyata bırakabilirim :d
10 Yorumla
+1 yılKaşe kabanim hazır kıta bekliyor ama ben kısa hiç hazır değilim:(
10 Yorumla
+1 yıl184 olarak 174 hırkami arıyorum
16 Yorumla- +1 yıl
O boydan Türkiye’de yok yok
- +1 yıl
170 olsun o zaman
- +1 yıl
Onlar nadir bulunuyor :D
- +1 yıl
150 mi düştü payımıza ne istiyorsun sen 😄
- +1 yıl
Ahahah yok be 165-168
- +1 yıl
Öyle olsun 🙂😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılhayir alamadik daha ühüü sjsj 😅
11 Yorumla- +1 yıl
🥹 ne zaman alacağız djdj
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoylu boyunca kefen al sen ckdk
15 Yorumla- +1 yıl
Anca keser 😅
Cevap sahibi+1 yılİşlerde baya yoğun maşallah 🥱
Cevap sahibi+1 yılBöyle bir mont bende yok hatta hiç mi hiç denk gelmedim de yeridir cmdms XS bize denk gelir onada gerek yok cmsk
- +1 yıl
Hayır ya sen mont olacaksın
Cevap sahibi+1 yılOlmuyorum kalın giyinsin aq
+1 yıl1,90 olmasada olurdu
10 YorumlaKışa hazır olur gibi 😉
10 Yorumla
+1 yılBen hâlâ boştayım sjdjjdjdjdj
10 Yorumla
+1 yılBana 155 mont lazım rengi fark etmez. :D
10 Yorumla
+1 yıl191 mont bulamadım.. üşüyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim montum ne zaman gelir bilmiyorum 😒
10 Yorumla Ben o montum😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılBen daha alamadım ya 😅😅😅
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sende haklisin pikachu 😂
10 Yorumla
+1 yılBenim mont var olmamış daha shsg
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılYok ya bulamadım öyle bir Yiğit.
10 Yorumla Bazıları çift çift almış sanırım :D
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,9b cevap paylaştı. İhtiyacim var en kisa surede temin etmem lazim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Benim mobt var
10 Yorumla- Devamını Gör (39)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 