
Sevdiğiniz kişiyi bırakmak zorunda kalsaydınız ne yüzünden olurdu?
İhanet yüzünden
İlgisizlik yüzünden
Güvensizlik yüzünden
Çapkınlığı yüzünden
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevdiğiniz kişiyi bırakmak zorunda kalsaydınız ne yüzünden olurdu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ben sevdiğimi bırakmak zorunda kalmam.. sadece aldatma ihanet yalan yaptıysa o zaman kendisi zaten beni kaybetmiş demektir
İhanet yüzünden kesin ama bu şıklarda diğer seçeneklerde bir sebep olabilirmiş
Aynen öyle bende ihanet yüzünden bırakırdım. Bana ihanet eden aldatan bir adam ile ilişkiye devam edemem çünkü. Birde ilgisiz olan birini çekemem ben.
+1..
Aldatmak ve çapkınlık aynı kategori de bence ve bunlar ayrılmak içim önemli bir sebep. Bonus olarak şiddet ve türevleri.
Sadakat yoksa onun adına sevgi denemez zaten.☑️
Kesinlikle.
burada bir şık işaretleyemem çünkü hepsi yüzünden bırakırım
Ben bir defa bırakmak zorunda kaldım üç yıl sonra
İlgisizlik ve ihanet yüzünden. Zaten o sebeplerden dolayı exten ayrılmıştım.
Bırakmazdım ki ölüm kalım flnsa belki
hiçbir şey, eğer gerçekten seviyorsam hiçbir şey bana engel olamaz
Ay ben şıklara bakmadım kshxkddk
E yani ihanet en ağır sebep
Bunlardsn birini seçemem hepsi kötü şeyler. Herhangi birini yapsa bırakırdım heralde
Çocuğumun olmaması Allah göstermesin de
Beni aldattıysa olabilir en fazla
Başka bir şeye yönelmişimdir ve önünde engeldir.
Sevmiyorsa bırakırım değmez
Aynen buda bence bitirmek için yeterli bir sebep diye düşünüyorum ben. Beni sevmeyen bana karşı ilgisiz ve soğuk olan biri ile devam edemezdim şahsen ben
O şıklarıda sevmeyen yapar o yüzden en başta sevgi
Bana saygısının bitmes
Aynen öyle buda geçerli bir sebep. Bana karşı sürekli ilgisiz ve soğuk biri ise benim için tamamen biter. Saygısız bir insan ile yoluma devam edemem ben.
Hiç biri yüzünden bırakmadım, bırakamadım... şiddet olsaydı bırakırdım ama
İhanet ve çapkınlık
Tabiki ihanet yüzunden
Daha güzeline düşmüşümdür 😂
ihanetin sebebi olmaz
Ne karaktersizmiş aq her şey var
Aldatma net yani Allah korusun
Kesinlikle bende bu sebepten dolayı bırakmak zorunda kalırdım diye düşünüyorum. Beni aldatan bana ihanet eden biri ile yoluma devam edecek değilim sonuçta.
İhanet
Aynen bende aynı fikirdeyim sizinle. Bana ihanet eden biri ile yoluma o saatten sonra devam edemem ben. İhanet bence bir ilişkiyi bitirmek için yeterli bir sebep.
Aynen. Ne güzel açıkladınız. Teşekkürler...
İhanet her şeyin başı olur ki zaten
hepsi
bırakmam
Hepsi tek bir şık benim için 😂
İhanet, güvensizlik
Bu şıkların hepsi
İlgisizlik yüzünden