Erkek arkadaşım arkadaşlarıyla kafeye gitti, mesajlarıma 1-1,5 saatte dönüyor. Onu uyarmalı mıyım?

Ya çalışırken meşgul olduğu için mesaj atmıyorum ama şimdi kafedesin iş arkadaşları ile birde mesaj atmak çok mu zor sizce konuşmalı miyim bu konuyu uyucam şimdi mesajıma bakmadı daha o yüzden iyi geceler demicem yarin sizce bişey olmamış gibi mi davraniyim yoksa kafede yogundun herhalde diye laf mı dokundurayim?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazdı şimdi hemen cevap vermek istemiyorum mesajını bekler gibi olmasın yarın yazacam uyuyaklmisim derim
Güncellemeler
+1 yıl
Yaaa arkadaşlar bide geçen hafta ben bunun takiplestigi kızları çıkarmasını istedim çıkardı yeni eklediklerini sadece bir tane yabancı kadını cikartmadi neden dediğimde kisitlanmayi sevmiyorum bunu senin için yaptım ama bu kadın uzakta dünyanın öbür ucunda zararsız dedi sonrasında buluştuğumuzda da konuştuk ben aniden Instagram dm kutusunu açmasını söyledim ilk ve son olcak ama dedi tamam dedim 2 gün içinde kız ile konuşmamış altlara inmedi ama 2 gün full erkeklerdi sizce iyi bir şey mi bu?
Erkek arkadaşım arkadaşlarıyla kafeye gitti, mesajlarıma 1-1,5 saatte dönüyor. Onu uyarmalı mıyım?
Cevapla