Instafan biri yazdı, daha önce beni görmüş, fakat ben başka şehirdeyim görev için dedim ve en sinirdayim dedim , ilk Bi kav gün konuştu sonrasında zor olucak birbirimizi uzun süre görmeden konusmak görüşmeden böyle sağlıklı değil dedi , ben de tatillerde görüşürüz, hem gelecektin vazgeçtin dedim , vazgeçmedim halenn etkileniyorum senden ama olacağını böyle düşünmüyorum dedi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Instafan'dan sonrasını okumadım senin Türkçe hocana bedava ets tur ayarlayım
Ya bu bana yazan kişi yanıma gelecekti sonra uzak diyip yürümez diyip gelmedi
Cepte biri vardır knk.
Cepte derken , yani biri mi hayatındadir
Eed.
Niye yanına gelicem diyip sonradan vazgeçti uzak felan dedi daha araya üç gün bile girmeden , sence yazayım mı ona ben de zamana felan bırakmıyorum diye
Bağını birden kopar. Merak eden arar sorar.
Birisi yapmadan lafına inanma. Herkes söz verir ama herkes yapmaz. Dediklerine değil yaptıklarına bak.
O yazmadi , en son yazdığıma da görüldü attı, ben zamana bırakalım dediğimde tamam dedi , olmasını istiyorum ama bilmiyorum dedi , ya madem olmasını istiyorsun o zaman ara sor dört ay bile geçse buluşalım De yani
Erkek istese 7/24 sorar mesafeyi de bahane etmez
Yani şimdi biz hiç görüşmedik ve ben çocuğu asla görmedim ama güya o beni gördüğünü söylüyor, yani bazen hal veriyorum hiç görüp buluşmadan aylarca konuşmak saçma olur diye hak veriyorum ama sonradan da diyorum istese aylarca konuşur sonra da Bi şekilde buluşur
Adam milleti kafasına bir kızı koyacak ve buluşamıyoruz diye bahane bulacak öyle mi? Ben ve buna inanmayan beynim güldük bayağı.
Ben de etkilendim gorusmeden bile , o da aynısını söylüyor ve zamana bırakalım dedim , mesaj atsam mı zamana felan bırakmıyorum ne yaparsan yap zaten olumsuz olan biriyle hiç olmaz diye
Güzelim senin kendi hayatın ve bir meşguliyetin var isteyen arar sorar yazar. Anlaştık mı?
Yani aniden vazgeçmesini şaşırdım, ben hakkaride görev yapıyorum, taa oraya gelicem görüşelim diyen kişi aniden vazgeçti
Bak bi'tanem. Sen hiç ilgisini çeken kadına karşı umursamaz davranan bir erkek gördün mü
Sence sileyim mi her yerden kalsın mi , whatsapta ekliydi Bi baktım fotoğrafı yok , kaldırdım dedi bilmiyorum sence ne yapayım
Oww yalana bak aw. Sil her yerden. Gönül eğlendiriyor belli ki. Geri dönerse mesafeyi bahane et rica ediyorum.
Yani sence whatsapta rehberden silmiş mi beni
Olası bir durum 😅
Bilmiyorum aslında yazasım var, zamana bırakalım dedim ama sen buluşsak bile olumsuz ilerleyecegini düşündüğün için ben de zamana bırakmıyorum yazasım var ama saçma Bi konumda da olmak istemiyorum
Neden açıklama yapıyorsun ki ona düz düşün erkekler ayrıntı düşünmezler
Zaten ben de hemen numara verip üstüne düştüm diye belki kaçtı, çünkü ben zamana bırakalım dediğimde bırakmayalım buluşalım diyordu, ne zamanki aradım yok iste buluşsak bile ben dört ayda bir görüşülen ilişki istemiyorum demeye başladı
Hele tipe bak. Bir de yüzlü çıkıyor. Sal bacım sal. Bahaneler korkaklar içindir.
İnsan düşünür acaba resmimi kaldırdım kız yanlış anlar mi diye, o kadar umursamıyor demekki , instada kalsın ama numarasini silivem ben
Engelle numarasını
Sildim numarasını, istese yazar arar sorar aylar sonra da olsa görüşelim konuşalım der ama diyir ki buluşsak hemen olumluya bağlanacak mi , dedim dibindeki insanla hemen olumluya bağlanıyor mu
Ona açık kapı bırakman seni cepte görmesine neden olur bolca Adil yıldırım dinle
Sildim whatsaptan zaten , instadan sence? Cidden gıcık oldum hem olmasını istiyorum diyor hem de olur mu bilmiyorum diyir o zaman çabala konuş yani
Sen hiç zengin olmak istiyorum diyip yatan ve zengin olan gördün mü? Çabası yoksa zengin olamaz. Aynı şekilde seni istiyorsa ve bir etkileşim yoksa seninle birlikte olamaz.
İnstadan da. Ondan başka meşguliyetinin olduğunu bilsin. Tekrar diyorum Adil yıldırım hayat kurtarır
Bunu yazasım var işte, olmasını istiyorsun ama Bi etkileşimin yok diyesim var ama yok ya demicem aman hiç girmediğim biri şimdi dicek bu da erkek kitligina girmiş benim yaşadığım şehre gelmek için beni istiyor diye düşünecek eminim
Ayynen öyle bu sefer seni bilmem ne ilan edecek
Sildim ya numarasını instafan kalsin zaten o da silmiyor
Bacım bak bakim kaç kız var orada
178 kişiyi takip ediyor ve sıfır gönderisi var
Kız ne çoklukta
Kz da çok yok yani toplasan 20 tane kız
Takipten çıkman daha doğru geliyor bana bilmiyorum
Cidden mi neden? Aslında 178 kişiyi takip etmesi bile garip geldi bana ve en son kuzenlerle felan Bi sorunumuz var demişti bana
Ablacım bu mahalle çocuğu falan mı
Hiç tanımıyorum bilmiyorum yani ne olduğunu ama eczacilik okumuş araştırip buldum ama garip dimi az kişiyi takip etmesi sence
Benim Instagram da fake sanılıyor otuz kişi var ama mesele bu değil içime doğan bir his hepsi bu nasıl rahatsan o şekilde davran
İçimden Bi his Bi yerden silme ama yazma da diyor
Hatta acaba ciddi ilişkisi var o yüzden mi aktif değil diye bile düşündüm, yani ben tatilde onun yaşadığı şehre gitsem ben geldim hello mu dicem , bu nasıl bi zamana bırakmak oluyor
İnstayı silme o zaman haberdar ol illa ki soğutacak bir hareketi olacak gibi
Bilmiyorum üstüme düşseydi olurdu sanki ama üstüme düşmeyince eski konuştuğum gerçekten sevdiğim aklıma geliyor ve benim de çaba veresim gelmiyor
Tecrübene güven ve kalbinden geçeni yap ❤️ iyi geceler dilerim 🌸
Tesekur ederim iyi geceler 💖