
Sevdiğiniz insan sizde boy olarak büyük olsa bunu sorun eder misiniz 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevdiğiniz insan sizde boy olarak büyük olsa bunu sorun eder misiniz 🤔
#Aşkİlişkileri
Hayır ben bunu sorun etmem. Benden uzun olması benim için neden bir sorun olsun. Zaten erkeğin kadından her zaman uzun olması lazım diye düşünüyorum ben. Benden kısa olması benim için sorun olurdu asıl. Benden uzun olmasını şahsen ben sorun olarak bile görmem bence gayet normal bir durum abartılacak bir durum değil.
Erkek kadından uzun olsun, tam tersi de olabilir ama lütfen görseldeki gibi olmasın :D kadın adamı yiyecekmiş ezecekmiş gibi. Ben şahsen istemem daha uzun olayım
171 🥹
Boyum 186 cm. Ben dünya kadınlarının yüzde 99,9999'undan uzunum. Basketbolcu ya da voleybolcu bir kadınla evlenmediğim sürece öyle bir sorunum olmaz ama benden uzun kadın tercih etmem. Ben minyon ve orta boylu kadın seviyorum.
Ben boya bakmıyorum sevdiğim kadında benim için sevgisi karakteri çok daha önemli ister güzel olsun ister çok çekici olsun beni bunlar etkilemez zaten
Cevap
6Cevap
Etmm tabiki neden edeyim seviyorsam her haline raziyim
Uzun olsun ama aşırı olmassa iyi olur küçük kalmıyım yanında fazla
seviyorsam etmezdimde benden büyük olsunda istemezdim. Kızlarda biraz daha farklı
1.86'yım şu anda, 1.90 boyunda bir kızla çıkmak istemezdim herhalde.
Hoşuma gider birazcık cdhbghf kendimi taşıtırım hata madem boyu uzun taşısın beni.
Olabilir ama çokta olmamalı
Ben bir kız olarak sevgilimin benden en az 20 cm uzun olmasını isterim. Boyum 173.
Erkek uzun olmalı benden zaten
Etmem benim için iyi bile
Mümkünse benden kısa olmasın ya 😅
Erkek uzun olmalı kadınlar minyon kibar olmalı
Çok bir fark olmadığı sürece sorun etmem.
Benden uzun olmasını isterim zaten
Fotodaki gibi mi.
Yoo kısada olsa uzunda olsa sıkıntı yok
2.05 kadına merdiven gerekir 😄bu boyda olmaz
Hayır, hoşuma gider.
Önemli olan boyu
Biz kizlar asla etmeyiz
Ederim
Yok etmem
etmem
Etmem
Fark etmez
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?