Hadi karşı cinsten kriterlerinizi yazınnnnn. Ama absürt şeyler olmasın ciddiyet lütfen jsdjd
Senin kriterlerime uygunlugun kimin umurunda diyenler hemen başka soruya geçsinler.
Hadi karşı cinsten kriterlerinizi yazınnnnn. Ama absürt şeyler olmasın ciddiyet lütfen jsdjd
Senin kriterlerime uygunlugun kimin umurunda diyenler hemen başka soruya geçsinler.
165-170 boyları arasında kilosu boyuna göre orantılı olsun hafif ayva göbek olabilir sevince aşırı sahiplenen ve kıskanç olan aşırı dar, kısa ve vucut hatlarını belli eden kıyafetleri giymeyen aşırı makyaj yapmayan doğal olmayı tercih eden vucut bakımına önem veren, tırnak uzatmayan sağlıklı beslenen, sigara ve alkol kullanmayan kötü alışkanlıkları olmayan temizliğe önem veren özelliklede yemek yaparken aşırı titiz olan erkeklerle mesafesi olan sevgilisi olan erkek dışında hiçbir erkeğe sıcak davranmayan erkeklerle kanka ya da arkadaş ayağına samimi muhabbetler kurmayan gece dışarı çıkmaya meraklı olmayan bara gitmemiş olan romantizmi seven ilgiye ilgiyle karşılık veren duygusal olan sessiz sakin olan boş konuşmayan, konuştuğunda anlamlı konuşan sevdiğine karşı aşırı utangaç olmayan saçlarını sevgilisine taratmaktan hoşlanan sevildiğini hissettiğinde bunu anlayan ve önemseyen
Fiziksel özellikler:
Kimyasal özellikler:
Beyaz ten ok
İri goz galiba okey
Sis elmacık gibi gibi
Normal. kilo okey
Mülayim okey
Peki noöoö
Yatak mevzudu i dont know
Cevap
11Cevap
Güzel olmalı herhangi bir yerinde sorunu olmamalı en azından 165 175 olmalı beni sevmeli tercihe bağlı sarışın olmalı 😃o zaman bende ona değer veririm evimin kadini çocuklarımın annesi olur
Güzellik göreceli
Herhangi bir yerde sorun kısmı da göreceli
Boy tutmadı
Sarışın okey
Zayıflık normal dereve
Benim kriterler buraya sığacak gibi değil. 300 madde var, alt başlıklarla (A, b, c) 870 falan yapıyor.
Sen birazını bi de hele sjdjd
1. Ekonomik özgürlüğünü elinde tutan, kimseye muhtaç olmayan,
2. Birey olmuş, ailesinden bağımsız kendi kararlarını alabilen ve uygulayabilen
3. Farkındalığı yüksek, ne zaman nerede ne yapacağını iyi bilen.
4. Kriz yönetiminde uzman, soğukkanlı ve sakin davranarak olayları yönetme ve iş birliği yapabilme becerisi olan
5. Diksiyonu düzgün, güzel konuşan, üslubuna dikkat eden, ciddi olması gereken yerde net tavır koyabilen, dinleyip, düşünüp, kendini iyi ifade edebılen
6. Egolarını törpülemiş, kimseye yukarıdan veya aşağıdan bakmadan uygun seviyede iletişim kurabilen.
Daha sayayım mı? Kaçta kaç yaptın? 😂
3-4-5-6 :d
Omg 😅
Cidden var mı o kadar
Sen direkt tüzüğe çevirmişsin işi 😅😂
20 dk ne
İmkansızı istiyosun djsnd
15 dakikada hazırlanan kadında doger kriterlere bakilmamali sjjds
Hassas konuymuş o da ya 😅
Nedense ağzı bozuk kızlar pratik oluyo galiba her anlamda küfür beyne pratilik sağlıyor;d
Üzdü..
Nasip değilmiş be. Demek ki dozunda değer vermek gerekiyor
Pek eski bi kişi degil sanırım hayatından çıkalı çok olmamış gibi.
Kesinlikle o konuda ben hatalıyım. Fakat şöyle düşünüyorum. Eğer benim hayatımdaki o özel kadınsa bunu en iyi şekilde hissetmeli. Diğer yaşadığı ilişkilerden çok farklı bir konumda ve durumda olduğunu bilmeli ki bi farkım olsun. İşte bu noktada şımarmadan, sapıtmadan kendini bozmadan devam edebiliyorsa zaten karakteri oturmuş demektir. Bozmadan devam edebilmek lazım.
İnsanız sonuçta karakter oturmuş olabilir ama hata yapmayacahimiz anlamına gelmez
Bazı noktalarda kopmalar olmuş belli ki bir şekilde değişimler olmus
Hala şans verebilirsin umut varsa
Ya da tamamen bittiyse önüne bakmak gerek başka yolu yok
İnsan o an bilerek isteyerek yapmış olabilir ama bu da aslında hata ürünüdür.
Çok keskin olmamakta fayda var. İlişkinin derinliği boyutu en iyi sen bilirsin tüm değerlendirmeler kapsamında kendini somurtmeyecegin en doğru kararı vermişsindir ama kesin yargılanma bulunma derim
İlişki sürecinde çok yiprandifini düşünüyorsan en doğru kararı vermissin
Bize de hayırlısı olsun demek düşer
Sonucudur umarım jsjd
İnanıyorum:)
mümkünse 7 kalbi 6 gönlü olsun çünkü ben tek kalbe tek gönle sığamıyorum
O ne demek oyle
En büyük kriterim zekâ kesinlikle boya posa flörtözlüğe kapılıp ele güne oyuncak olmaması da önemli tabi, birde mıymıy olmamalı ciddiyet sahibi 155-160 50-55 kilo sarışın olursa tadından yenmez
Zeka eh işte
Flortozluk noooo aslaa aslaa
Miy miylikkk arada sırada
Boy tutmadı
Kilo da tutmadı
Sarışınlik okey gibi
Hocam pp varsa bi takip ette göreyim seni
Yok jdjdjd
Niye yaa aa
Napcan tipe göre tamam mı devam mı şeysi mi ;d
İnanır mısın alakası yok aslında devam desek bile burdan olmaz ki kızım iki saat mesajdı şeydi uğraşamam sesli sohbet insanıyım ben
Ben de zaten ayda yılda bi giriyorum buraya ;d
Seslisohbet insanı da değilim aha kriter çatışması
Sesli sohbet insanı olmayandan bisi olmaz net
Sesli sohbet insanı boş bos konuşan insandır net djdj
Şaka yaptığını varsayıyor ve seni bozmuyorum şu an.
Saka yaptıysan varsayabilirsin. Yapmadıysan varsayma :) bozarsan da bozulursun
Bıdı bıdı mesajlaşamam hislerimi ses tonumla gerçekçi şekilde yansıtırım. Mesajlaşmayı seven erkekte geydir bu arada.
Okiiiii
Okiii ne ya bide aşko de kafana dünya kupasıyla vurayım
Bu kadar sohbet yeter bucuruk demek
Bücürük?
Ablacım yaşın 19 değil. Mi
20 yim abla :) askere gidicek yaşta birine bu muammeleyi yapmamanı öneririm hele ki 5 dk önce kriter muhabbeti yaptıysan
Kriter muhabbetini basit görüyorsan durum vahim 😅
Tabiki kriter muhabbeti önemli bir olay. Fakat bunu konuştuğun insana gelip ablacım bücürük cart curt deme herkes ben gibi hoş karşılamaz bozar haberin olsun :)
Herkesle konusulabilir ve Bunu konuştuğum insan benden küçükse diyebilirim gayet de :)
Bi bozma öğrenmişsin kafayı bozmuşun dikkat et 😅
Neyse iyi geceler uyucam ben
Çok mesajlaşmayı da sevmem :d
Sevgi, saygı, sadakat, komiklik, mizah ve libido hafsgdg
Tüh
Hiçbirisi yok sanırım hahsha
Maalesef , d
Veya vardır da almamı istemiyorsundur :)
Gizli olmazdım o zaman :d
Maksat kriter analizi
İçimden bir ses son kriter dahil hepsi var diyor :)
Adamm
Ödül kazandım mı pekii
Yo wjjd
Olmadı bak bu hahdhs
:)
Enerjin istemsizce seni istettirdi, neyse ben yaramazlık istemiyorum şimdi yanarız hahdhs
Ben de tercih etmiyorum
En güzelii
Sarışın, kızıl, kumral
Beyaz ten
İnce bel
Dolgun kalça
Dolgun göğüsler
Ve 4S
Sevgi
Saygı
Sadakat
Seks
😝
Jdjsjdjsjd
4 s tartışılır ama ilkler okey gibi jsjd
Hahah niye tartışılıyor be 😂
Karşılıklı çünkü;d
Hömm 😂
Akıllı zayıf 65kg altı) sarışın mavi gözlü
Akilliyimdir
Normal kiloluyumdur
Sarışın kumral araaiyimdir
Mavi göz nö
Olmaz anam kızar sjdj
:) üzdü
Sabırlı sessiz sakin akıllı aşık sadık
Niye sabırlı
Bazen çok sinirleniyorum alttan alıp sabırla beklemeli sinirimin geçmesini ayni şekilde eger o cok sinirlenirse bende sabırla bekler alttan alırım eee bu is anca bu sekilde yürür baska turlu saygısızca bir iletişimden baska bisey olmaz
Salatayı güzel yapabiliyor olması
Tutmadı sjjsf
Ulan aç kalıcaz ya sjsj
Yemeği erkek yapsinciyimmm :d
Oldu paşam başka bi derdiniz tasanız var mı 😀
Derdim tasam yok çok şükür sjdh
Suyundan da koyalım mi😀
Ney ney sjdj
Çok şey istiyorsun diyorum 😀
Ne istedim. bee aa
Merhamet, hoşgörü, ahlak, edep, vicdan
Merhamet %68
Hoşgörü %89
Ahlak %90
Edep %88
Vicdan %74
Beyaz ten yep
İnce bel yep
Göğüs kalça yep
Boy yep
Güzel gülme tartışılır sjdj
Benim çok ya djsidj
Spor yapan
Namaz kılan
Yemek yapan
Çalışkan
Gezmeyi seven (hem de cok)
Korkak olmayan
Hayvanlarla arası iyi olan
Merhametli
Sosyal ama mesafeli
Boyu 178 civarı
Kilo olarak oroye yakın zayıf olmayan
Ten saç ve göz fark. etmex
Kibar ve nazik
Akademik başarısı olan
😂
Yaş kriyerimi yazmamışım. en önemlisi oydu halbuki 😅 benden en fazla 3 yaş büyük olmalı tercihen 2 😅
24
Yönetici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?