Kızın dış görünüşünü bir türlü çekici bulamadım, ne yapmalıyım?

Merhaba, bir tane kızla konuşuyorum. Hem telefonda hem yüzyüze görüştük ve inanılmaz bir şekilde çok iyi muhabbet ettik. Saatlerce sıkılmadan konuşabiliyoruz ve ayrıca karakteri, bakış açısı, hayalleri vs benimle çok benzer. Ama maalesef dış görünüş olarak bir türlü çekici bulamadım. Bu kadar iyi muhabbet kurduğum, benzerlik bulduğum birini kaybetmek istemiyorum ama hiç kendisine bakarken içim kıpır kıpır etmiyor. Sizce konuşmayı kesmeli mıyım yoksa zamanla gözüme hoş gelir diye sabırla devam etmeli mıyım?

Kızın dış görünüşünü bir türlü çekici bulamadım, ne yapmalıyım?
Cevapla