hiçbir zaman çocuk doğurmak istemedim , vücuttaki deformasyonları çok ağır bazen ama böyle bir şey olursa bari gençliğime denk gelsin diye dua editörün. Sizce yakın gelecekte bu olur mu? Ne düşünüyorsunuz ve sizce insanlık için iyi bir şey mi olur

hiçbir zaman çocuk doğurmak istemedim , vücuttaki deformasyonları çok ağır bazen ama böyle bir şey olursa bari gençliğime denk gelsin diye dua editörün. Sizce yakın gelecekte bu olur mu? Ne düşünüyorsunuz ve sizce insanlık için iyi bir şey mi olur

İyi bir şey ama gerçekten ihtiyacı olanlar için, rahmi bebeği hiç bir şekilde taşıyamayanlar için. Yoksa vücudum bozulur diye bebek yapmak istemiyorsan hiç yapma zaten
Kaç tane kadının çevremde idrar kesesi sarktı, hayat kaliteleri düştü
Onun da çaresi var ve illa sarkacak diye bir şey de yok. Ona kalırsa nefeste almayalım bir hastalık kapa biliriz nolur nolmaz. İhtiyaç yoksa gerekte yok bence
Doğum büyük bir olay ne canım
Evet büyük ve mucizevi bir olay. tabi ki her kesin kendi seçimi. İsteyen doğurur istemeyen doğurmaz. Böyle bir şeyin olup zırt pırt kullanılması da bana göre doğru bir şey değil. Madem karnında taşımak istemiyorsa birisi (taşıya bileceği halde) yetiştirme yurdundan bir çocuğa sahip çıksın
Cevap
1Cevap
Umarım olur cok mantıklı bir sey cogu kadının rahimi taşıyamıyor bebegi düşüyor bu cok iyi olacaktır hastalar için
Ay inşallah canım ya
O zaman ne anlayacak sın anne Lik hissini git yetiştir ne yurdun dan bir çocuk sahip edin oda mutlu olsun sende
Saçma sapan bir şey
Kaç sene önce telefonda saçma imkansizdi
Neden saçma olsun doktorlara en çok doğumdan dava açılıyor, kanama durmuyor ya da idrar kesesi sarkiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?