Benden hoşlandığını düşündüğüm kız beni polise verdi. Benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu?

benden hoşlandığını düşündüğüm kız beni polise verdi olay şu şekilde oldu başta yanlış bir anlaşılma oldu özür diledim iki hafta sonra whatsapp tan yazmıştı gzekalı Oğuzhan kaç yaşındasın sen bir de insanlarla oyun oynamaya çalışıyorsun aptal yazdı ben de yanlışlık olduğunu söyleyince nasıl bir yanlışlık bu falan dedi sonra konu kapandı daha sonra bana böyle dedi diye ben de instagramdan bana söylediği gibi hakaret yazdım sonra o da Oğuzhan kim olduğunu çok iyi biliyorum twitter dan attığın mesajın ss i hala duruyor utanmadan oradan buradan hesap açıp hakaret ediyorsun hayatsız gzekalı ezik s git şimdi o ç yazdı daha sonra ise sözde kuzeni bana yazdı onunla da birbirimize sövdük sonra bu kız beni polise şikayet etmiş dün polisler geldi pek bir şey demediler ama benim gururuma dokundu yani. fakat bu kız bu olaylardan önce beni kütüphanede gördüğünde aaaaa Oğuzhan diye şaşırmıştı anlamadığım nokta şu neden bu kadar şaşırsın ikincisi ise hani kızlar yanlarından hoşlandığı bir erkek geçince saçlarını ona da atarlar ya bana yolda öyle yapmıştı saçı ağzıma girmek üzereydi daha sonra ise beni kütüphaneden avm ye kadar takip etti tesadüftür dedim ikinci kata çıktım orada bana bakıp gülüşüyorlardı lütfen biri beni aydınlatsın bu kızın amacı ne ve benden hoşlanıyor mu yoksa hoşlanmıyor mu yorumlarınızı bekliyorum

Benden hoşlandığını düşündüğüm kız beni polise verdi. Benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu?
Cevapla