Nişanlım beni seviyor bende onu seviyorum ama anlaşamıyoruz kıyamıyorum ilişkime?

Yazarken bile ağlıyorum onu kaybetmek istemiyorum çok mücadele veriyorum ya paraya önem vermez hiç hep harcamak ister iyi gibi duruyor ama çok harcıyor ben kısıyorum kavga çıkıyor çok korkak sonra kimseye bir laf diyemez ben birine birsey diyimce de bana kızar sus sus diye çokta yalanı var morali bozuk olur noldu noldu söylemez her buluşma sonu sen beni sevmiyorsun der kavga cıkarır çok emek verdim daha düğün seneye çok emeğim var bitirsem kendime gelemem birdaha biliyorum ama nasıl devam edeceğim bilmiyorum bana akıl verir misiniz?

Nişanlım beni seviyor bende onu seviyorum ama anlaşamıyoruz kıyamıyorum ilişkime?
Cevapla