Nişanlım bana karşı çok kaba, saygısızlaştı. Ne yapmam gerek?

Gercekten oyle oldu ne arar ne sorar evlenelim diyip duruyor hazir degilim diyorum anlamiyor oyle diyorum diye kaba saba davranmalar vs vs...

Nişanlım bana karşı çok kaba, saygısızlaştı. Ne yapmam gerek?
Cevapla