Boşanıyoruz ama çok üzülmüyor gibiyim, daha sonra mı özlerim acaba?

4 yıl sevgililik,5 yıllık evlilik. gerçekten devamında mutluluk olmadığına emin olduğum o ilişki sarmalımız. olmayacağına dair bi ümidimin kalmadığı farkettim. Aslında çokta üzülmüyorum yani normal hayatıma devam ediyorum hala bakimliyim. Ara ara özlem duygusu yokluyor ama aglatmiyor anlık olarak sızlayip geçiyor bu normal mi? Daha sonra mi uzulucem, ozlucem nolur öyle bişey olmasın bitsin acı çekmek istemiyorum. Oda hem istemiyorum diyip hem çok üzülüyor anlam veremedim. Banada dünden raziymissin hiç uzulmuyosun diyo ama içimden gelmiyor sanki hiç bosanmiyoruz gibi yokluğunun farkında dahi olamıyorum bu neden oluyo? bi yandan da onun üzülmesi de üzüyor beni.
Boşanıyoruz ama çok üzülmüyor gibiyim, daha sonra mı özlerim acaba?
Cevapla