Boşanıyoruz ama çok üzülmüyor gibiyim, daha sonra mı özlerim acaba?

Aslında çokta üzülmüyorum yani normal hayatıma devam ediyorum hala bakimliyim. Herkes sanki biz bosaniyoruz maşallah çok güçlü duruyosun diyorlar bende normal bişey dünyanın sonu değil ya diyorum. Halbuki neler çektim 7 yılım gitti bir de çocuğumuz var. Ara ara özlem duygusu yokluyor ama aglatmiyor anlık olarak sızlayip geçiyor bu normal mi? Daha sonra mi uzulucem, ozlucem nolur öyle bişey olmasın bitsin acı çekmek istemiyorum. Oda hem istemiyorum diyip hem çok üzülüyor anlam veremedim. Banada dünden raziymissin hiç uzulmuyosun diyo ama içimden gelmiyor sanki hiç bosanmiyoruz gibi yokluğunun farkında dahi olamıyorum bu neden oluyo?
Boşanıyoruz ama çok üzülmüyor gibiyim, daha sonra mı özlerim acaba?
Cevapla