Güncellemeler
+1 yıl
Mal mısınız soru sordum alt tarafı sizene. ne yapacağımdan olayın içeriğini şunu. bunu. bilmeden yargılıyorsunuz
Konuşmayı kestigim çocuk 1 ay sonra başka kızları eklemiş ama. beni de takipten çıkarmadıi niye sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umrumda değilsin ben yolundayım mesajı işte anlayın artık şu numaraları hem konuşmayı kesmişin ne diye sorguluyorsun
Soruya soruyla niye cevap veriyorsun
Nasıl soruya soruyla cevap veriyorum
Niye sorguluyorsun diyorsun niye sorguladığı mi ne yapacaksın
Üf kes sıktın şımarık elde edemeyince inada bindi dimi
Konuşmayı kessen de oyuncak gibi döndürmek istedin
Üslubundan belli senin ne mal oldugun konuşmaya değmez ✋
Ben malım tamam hadi sende yoluna
Sen yoluna gittin yalnız ben sepetledim. seni 🤙👍
Ayrıca sana mal demedim kanka tabi iki tane kelime haznenle algilayamadin
He sepetlemek falan tamam sen sepetledin sensin beşlikomidindeki parayı almayı unuttun diye bu kadar egolu davranmana gerek yok
Ben tamam bir eşyayım dedim zaten Iq dan bahsettimi kim söyledi
😂 sen ne diyorsun ya.😂 Yüzsüzlük. ust seviyede galiba
Beni aneliz yapacağına git cebtekilerine bak sen sana üst seviye gelirim
TM sensin
Benim hadi ikile kokoş
😂😂😂
Gülmesene aw
He
La git
Bura benim sayfam sen gideceksin
Gitmiyorum seni senin yerinde kovucam
Yüzsüz. ugrasamicam senle kendi krndine konuş
Kendi kendimle senin pasaklı sayfanda konuşmam sen yazmayı kestiğin an ben seni kovmuş olurum
Psikolojik sorunların mi var senin😂
Sende şıp diye anlıyoruz aferim slk
Anlıyorsun*
Ergen 😂
Sorunlu olduğunu kabul ettiğine göre burada vakit kaybetme psikologa görün sen 😂😂
Hehehe ne komik aç ta kuru totona gül
Gitsene oğlum mal. misin
Sende görün bence yol veriyorsun çocuğa sonra geri istiyorsun seninde sıkıntıların var yedirememezlik gibi
Gitmiyorum aw
Bela. oldu başıma 😂
Zeka seviyen eksilerde senin
Sen yazmasan ben yazmam zaten bunu anlamıyormusun
Keyfimden konusmayi kesmedim ayrıca geri istiyorum da demedim merak ettim sadece. Sana ne oluyor kızıyorsun bunla. alakali. kötü bişi yaşadın Galiba
Ben değil sen gideceksin bura benim sayfam. Son konuşmayı ben yaparım her zaman sende bunu anla
Dediğim gibi artık neden konuşmayı kestin bilmiyorum ama anlayışla karşılıyıp yoluna devam etmiş sadece
Tamam bende anlayışla karşıladım zaten mutlu da olsun istiyorum zaten. Ben beni niye takipten çıkartmadığını hikayelerimi niye beğendiğini sorguluyorum meraktan merak edemez miyim
Kendimle alakalı. sebeplerden kestim ben hoşlanıyordum yoksa oda biliyordu hoşlandığımi
İlgi çekmeye çalışıyor takip isteği atması yani aslında bu çabaları tekrar yazman için bahane aramak
Tamam bunu sordum işte atar yapmana gerek yoktu şımarık diyerek
Banane canım öyle istedi o an
Pekala 👍
Peki
Olmazsa sana döner diye ne niye madem konuşmayı sen kestin sen takipten çık?
Çıkmak istemiyorum. hoslaniyodum. ben ama. o. baskalarini eklemiş
Hoşlanıyorum ama konuşmayı kestim diyorsun
Kendimle alakalı nedenlerden kestim
Yani o zaman Red edilmeyi kaldırmayıp başkalarına yapmıştır sonuçta siz konuşmayı kesince sizi beklemeyecektir
Haklı zaten. bende mutlu olsun isterim ama beni niye takipten çıkarmıyor hikayelerimi. begeniyor onu anlamadim.
Yani o zmaan bir sürü ihtimal vardır bunları burada konuşmak sadece zaman kaybına neden olur , kendini hazır hissettiğinde ona yazabilirsin bence
Başkasıyla sevgili olur kesin çocuk. o kadar bana gönderme yaptı etti umudunu kesmiştir. ben yazmayinca . Neyse sağlık olsun ne yapıyım
her şey gönlünüzce olsun
Teşekkürler 🙏
^^
Napcakti yas mi tutaydi
Soruya soruyla. Niye cevap. veriyor lan bu millet. Allah'ım ya. ben ne biliyim bilmediğimden soruyorum
:) iyi yapmis oh olsub
He
E sen çıkar?
Yav ben çıkarsam çıkarsam. zaten mal mısınız.
Kelimelerine dikkat et. Mal mısın ne demek? Olayın içeriğini bilmeden konuşuyorsunuz diyorsun ya o zaman olayın içeriğini adam akıllı yazsaydın. Bir iki cümle yazıyorsun insanlardan yorum bekliyorsun. Sen ne yazdıysan insanlar ona göre yorum yapar tabi ki.
Özür dilerim 🙏🥺 ben kendimle alakalı sebeplerden konuşmayı kesmistim sorunlarım. vardi ama. ondan hala. hoşlanıyorum o yüzden çıkarmadım. takipten ama o başkalarını eklemesine rağmen eminim ki konuştuğu birileri vardır yani hikayelerimi. begemiyor takipten çıkmıyor beni bunu anlamadim
Konuşmayı sen kestiğin için takipten de senin çıkarmanı bekliyordur. Erkekler için bu takipleşme takipten çıkarma olayları falan çok önemli değil. Başka kızları da eklediyse konuştuğu birileri olabilir. Bir daha konuşmayacaksanız sürekli birbirinizin gözü önünde olmak sağlıklı olmayacaktır. Sürekli takip edeceksin kimi ekledi kimi çıkardı diye bakacaksın canın sıkılır. Hoşlanıyorsan yaz tekrar, imkansızsanız da böyle şeyleri düşünmemeye çalış.