Önceden konuştuğum çocuk neden aylar sonra tekrar istek attı sizce?

Önceden konuştuğum biri vardı arkadaş olarak konuştuk bu tanıdıkça işte bazı yerlerde şaka ile karışık Annemin gelini falan dedi bana neyse baya konuştuk çok eğlenceliydi hatta sonra kendine iş yeri açtı mesajlara uzun süre yanıt vermedi bana eskisi gibi yazmadı çalışıyorum dedi bahane bence ben ona yazdım sonra kendi kendime düşündüm o umursamıyor gibi davranıyor bende sildim yazdığımı bugün istek atmış baya zaman sonra

Önceden konuştuğum çocuk neden aylar sonra tekrar istek attı sizce?
Cevapla