5 yıllık ilişkim var, evlenmek istemiyorum. Hep sevgili kalsak olmuyor mu?

24 yaşındayım, evlilik ürkütücü geliyor bana açıkçası. Maddi durumum da iyi. 1 evim, 1 arabam var, mühendisim. Herkes evlilik ne zaman diye soruyor artık çok sıkılıyorum. Ailem de evlen diye baskı yapıyor. Ayrılmakta istemiyorum. Hep sevgili kalsak olmuyor mu? Sorumluluk almak istemiyorum, kendimi evliliğe hazır hissetmiyorum. Ama her gün evlilik konusu açılıyor istemiyorum dememe rağmen. Evlenmeyeceksen ayrıl diyorlar bu kez de.

Güncellemeler
+1 yıl
Konunun sevgilimle alakası yok, onunla kafa yapımız aynı. Kandırdığım oyaladığım falan yok. Bu adam 30 yaşında ayrıca 5 yıl olmuş beni tanıyor, ne istediğimi biliyor. Ona acımanıza, dram yaratmaya gerek yok.
5 yıllık ilişkim var, evlenmek istemiyorum. Hep sevgili kalsak olmuyor mu?
Cevapla