Sevgilimi terk ettim, sürekli geçiştiriyordu. Şimdi de hep arıyor, pişman mı olmuştur?

Askerde şu an terk ettim onu sende bir gelecek göremiyorum tamamen boş kaybisin sana ayırdığım vakite yazık dedim ama hak etti bana karşı hep soğuk davranıyordu 3 yıllık sevgiliyiz evlilik istiyorum gecistiriyodu hak etti kısaca şimdide hep ariyo

Sevgilimi terk ettim, sürekli geçiştiriyordu. Şimdi de hep arıyor, pişman mı olmuştur?
Cevapla