Lütfen detay kısmının hepsini okuyup mantıklı saygı çerçevesinde yanıtlar verin?

Ayrılığımızdan 2 gün sonra ona uzunca bir sesli mesaj attim sesli mesajımı 3 saat sonra görüldü yaptı ve yapar yapmaz wp yi sildi hattını telefonundan çıkardı ilk baş engelledi sandım başka telefonlardanda arayınca aradıgınız numaraya ulaşılamıyor dedi sonra anladım ki hattını çıkarmış telefonundan benim anlamadığım şey hattını neden kapatmadığı bekletiyor o hattı hala birde sanırım başka hattı daha var diye düşünüyorum bu kadar çabuk şekilde hat atılamaz. Annesinin hala haberi yok bir türlü söylemiyor bi seni severek ayrılıyorum bilmem ne diye uzun mesaj attı sonra biraz üzerine düşüp döndürmeye çalışınca üzgün olduğumu belli edince umudun olmasın bizden ilerisi olmaz demeye başladı başka kız mı var diyorum saçmalama diyor ilişki yıpratmış mutlu olamıyormuş diyor ama bana mantıklı sebep gelmiyor açıkcası umrumdada değil giderse gitsin ama 6 yıllık ilişkiydi gek helallik alalım güzelce bitirelim diyorum konuşmak istemiyorum yüz yüze görüşmek istemiyorum sesini duyarsam dayanamam felan diyor bi sevgim azaldı diyor bi sesini duyarsam dayanamam dye konuşmamalar saçma davranıyor bu şekilde ayrılık olabilir mi bu kadar basit aklım almıyor 30 yaşında insan kendiside..

Lütfen detay kısmının hepsini okuyup mantıklı saygı çerçevesinde yanıtlar verin?
Cevapla