Her şey çok iyi giderken erkek konuşmayı neden keser?

Çalıştığı cafede tanıştık 3 gün falan bakışmalar gülüşmeler derken instagramımı aldı ama ben başka bir şehirde yaşadığım için ayrı düştük. Yine de konuşuyorduk numaramı falan aldı ama şu an ne yazıyor ne çiziyor en son ben yazmıştım tekrar tekrar da dürtmek istemiyorum. Napmalıyım, daha doğrusu bir şey yapmalı mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Bugün başka bi kızla gördüm kendisini daha bi de dönüp selam vermem için dibime giriyor. Arkadaşlar ben erkeklerden umudu kestim ya fögmskdj
Her şey çok iyi giderken erkek konuşmayı neden keser?
Cevapla