Buradaki erkeklere sesleniyorum "sevgili yapmak cinselliğe girmek değildir, her sevgilisi olan... yapmıyor." Anladınız mı?

Türk erkeğin zihniyeti bu işte. Sevgili yaparsam... de yaparım. Kac yıldır Avrupa da yaşıyorum buranın yerlileri bile böyle değil. Sevgilim yok diyince aldığım cevap ne biliyor musunuz "çiftleşmek Normal ki " ...



Not : "... yapmak " yazdım çünkü henüz xper seviyem az o konu için.
Buradaki erkeklere sesleniyorum "sevgili yapmak cinselliğe girmek değildir, her sevgilisi olan... yapmıyor." Anladınız mı?
Cevapla