Hiç kimseden etkilenmiyorum, bir şeyleri kaybetmiş olabilir miyim?

Üç seneyi geçti, kimseden etkilenmiyorum, hoşlanmıyorum. Bu nasıl olabilir hayret ediyorum.

Hiç kimseden etkilenmiyorum, bir şeyleri kaybetmiş olabilir miyim?
Cevapla