Nişanlıyım hayattan bıktırdılar yaşamaktan soğuttular özellikle ailem dediğim insanlar ve evlenmek istemiyorum. Ne yapmam lazım?

Nişanlım tarafi beni çok zorladi hep istemedigim seyler olsun diye zorladi ailem kabul et deyip durdu bide erkenden nişanlandim ve artik biktim. Nişani atmam en dogrusu mu olur? Gercekten cok yoruldum biktim. Mutsuzum ailemin ve nisanlimin beni aglatmadigi gun yok

Nişanlıyım hayattan bıktırdılar yaşamaktan soğuttular özellikle ailem dediğim insanlar ve evlenmek istemiyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla