
Sevgiliniz telefon ile aradığında heyecanlandığınız oluyor mu 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevgiliniz telefon ile aradığında heyecanlandığınız oluyor mu 🤔
#Aşkİlişkileri
hiç heyecanlanmıyordum hiç birisinde de
sadece bir tanesinin sesi o kadar güzeldi ki o kadar güzeldi ki aşırıı çekiciydi yandiksiyonu tonlaması sesi vs mesela günaydın bebeğim güneşim benim diyodu yemin ederim kendimden geçiyordum sesine sarılmak istenir mi bi insanın istiyordum, sesini öpmek istiyordum 😀
Cevap
9Cevap
yok böyle bir heyecan 🫠 hele bir de sesini duyunca bayıltabilirim djdj
Bayılabilirim* 🥹
shhshs :D telefona çıkmasaydın kötü olurdu
Hiç sevgilim olmadığı için arayanım yok hiç.
Tabiki mutluluktan uçabilirim bile.. Heyecanlanmıyorsam arada sevgi yok demektir.. Öyle bir durum da sevgilim olamaz zaten..
Arayan sevgilim yok 😂belki bir 6 sonra arar ahah...
Her aradığında heyecanlanırım istisnasız ❤️ @cilgin-haritaci
Hmm sevgilim yok ama olsa hecanlanırdım
Seviyorum dur ve hecan olması normal
Oluyor içimde bi heycan oluyor tabi sesime de yansıyor.
10 yıl oldu hala severek açarım yanıma geldiğinde yüzümde güller açıyormuş öyle derler 🥰🌸🧿
Milletin sevgilisi var mı ki %85'inin sevgilisi yok ya da yalan söyleniyor.
Sevgilim yok heyecan yok 🤷
Heyecanlanmıyorsam sıkıntı var demektir..
hayır bir heyecanı kalmıyor bir süre sonra
Tabiki
Yok ki bu kız güzel ama
Heyecanlaniyorum diyor ki niye heyecanlaniyorsun.
Eşim aradığında olmuyor heyecan 😂
Yioooo, o heyecanlansin ben arıyorum jdjsjsjs
Eğer olsaydı öyle biri evet heyecanlanirdim
Evet çok heyecanlanırım
Sevgili kullanmıyorum
Gençken olur öyle şeyler 😏
@iTank 33 yaşındayım ve yeterince olgunun evet
@iTank evet evliyim
@iTank sen?
Heyecan her daim var.
Sevgilim varken oluyordu 😀
Hayr ben pek heyecan duymam
Sevgilim yok ki olsaydı belki
Evet elim ayağıma dolaşıyor
Evevtt
Çok...
Hayır olmuyor
olmazmı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?