Aşık olduğunuz kişiyle mesajlaşınca sizde çok heyecanlanıyor musunuz?

Ben çok heyecanlanıyorum. Onu düşününcede heyecanlanıyorum ama çok fazla. Sizde de böyle oluyor mu?
Aşık olduğunuz kişiyle mesajlaşınca sizde çok heyecanlanıyor musunuz?
Cevapla