Sevgiliden ayrıldıktan hemen sonra sana doğru gelen birisiyle ilişki yaşamak doğru mu?

Mesela bir haftadır ayrıyız ve o dün bir kızla el ele tutuştuğu fotoğraf attı. Üzülmek falan hiç olmadı bende. Ve bana kırıldıysan falan hiç üzülme o bence doğru kişi öyle hissettim tarzında şeyler yazdı.
Sevgiliden ayrıldıktan hemen sonra sana doğru gelen birisiyle ilişki yaşamak doğru mu?
Cevapla