Erkek arkadaşım ayağın küçük duruyor kaç numara giyiyorsun dedi neden öyle bir şey sormuştur?

Yanyana otururken ayağın küçük duruyor 36 mı giyiyorsun dedi bende o kadar küçük değil dedim. Sonra senin ayağın da küçük duruyo dedim ona karşı 41 numara bazen 42 numara giyiyorum dedi bende anlamadım durup dururken laf olsjn diyr ayağıma bakıp mı dedi , yoksa merak ettiği bişey mi var hatta elimi tuttuğunda elin çok küçük dedi bana karşı anlamadım valla neden öyle söyledi bir fikriniz var mı?
Erkek arkadaşım ayağın küçük duruyor kaç numara giyiyorsun dedi neden öyle bir şey sormuştur?
Cevapla