Ayrılaldıktan sonraki gün erkeklerle konuştuğumu öğrenmiş bana dün yaptığın karaktersizlik bu kadar basitmisin dedi engelledi?

ben geç yazıyorum diye ayrıldı sonra bende ekli olan erkekler vardı bende onlarla yazıştım ama gram his yok hatta bazne yazmıyorum bile arkadaşça konuşuyoruz naber falan diye bu bunu öğrenmiş bana dedi bunun için mi böyle yaptın bitirme noktasına getirdin yaptığın karaktersizlikdir bu kadar basit insan mısın yokluktamısın sen dedi ben hatanı anlayıp dönmeni bekliyordum öğrendim ki hemen erkeklerle konuşmuşsun dedi engelledi bu kadar hakaret etmek te haklı mı karaktersizlik mi bu yani

Ayrılaldıktan sonraki gün erkeklerle konuştuğumu öğrenmiş bana dün yaptığın karaktersizlik bu kadar basitmisin dedi engelledi?
Cevapla