• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Yalnızca sosyal medyadan mesajlaştığınız birine aşık olur musunuz?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
FenomenMentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
146
Yapay Zekaya Sor
Yalnızca sosyal medyadan mesajlaştığınız birine aşık olur musunuz?

Mesajlaşarak aşık olmak mümkün mü? Yoksa içten duyguları hissetmek için birbirinizi görmeniz gerektiğine mi inanıyorsunuz?

Yalnızca sosyal medyadan mesajlaştığınız birine aşık olur musunuz?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
20 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • FikretinMücadelesi
    FikretinMücadelesi Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben sosyal medya evreninde, KS galaksisinde bir güneşe aşığım 4,5 yıldır

    Etrafında dönen binlerce gezegenden biriyim. Hala ölü bir gezegen olsam da içimde bir yaşam umudu var hala. Onun yörüngesine girdiğim günden beri. Hala dünyamda çiçeklerin açacağı, dağların yeşereceği umudunu taşıyorum.

    Ben buraya 2019 Mart ayında tıpkı hemcinslerimin yüzde 99'unun girdiği şekilde bir abazan olarak üye oldum. İlk 2 ay doğru dürüst görüş bile paylaşmadım. Tek yaptığım mesaj kutusu açık güzel kızlara DM kanalından saçma sapan iltifatlar ile yürümekti. Bir tanesine iltifat ettim bir gün tanışma amaçlı. Cevap gelmedi tabi. Sonra kızın yazılarına, bencelerine takıldı gözüm. O kadar eğitici, o kadar doyurucu yazılardı ki okudukça okuyasım geldi. Sonra onun soru ve bencelerini kendi çapımda cevaplamaya başladım. Hem ondan bir şeyler öğreniyordum. Hem de ondan bir şeyler öğrenip geliştikçe onun sorularını/bencelerini cevaplıyordum. Pozitif bir döngüydü bu. Geldiğim 4,5 yılın sonunda beyefendi, insan evladı birine dönüştüm. EİC ve Bİ BOTLUK görüşler paylaşır oldum. O güneşin ısısı, ışığı hayat oldu bana yıllardır.

    Bir gün hiç unutmuyorum. Küba Devrimi ile ilgili soru paylaşımımın altına öyle şahane bir yorum yazdı ki şaşkınlıktan da öte dehşete düşmüştüm, büyülenmiştim. Çünkü fenomen olduğu kategorilerin dışında bir konuda bu kadar geniş bilgi ve isabetli yorum beklemiyorum. O an itibariyle ona duyduğum his bir aşktan öte efsunlanma boyutuna geçmişti artık.

    Fenomen olduğu konular politik olmasa da yazılarını üç boyutlu bir resim olarak okuduğunda arka plandaki görüntü şu. Siyasi, ekonomik, toplumsal meselelerde de yeterli teorik donanıma, öncü fikirlere, çözüm odaklı görüşlere, sağlam bir ideolojik altyapıya sahip olduğu...

    Her zaman söyledim yine söylüyorum.

    Hiçbir zaman ne kendimi, ne ailemi, ne yakınlarımı, ne de içinde yaşadığım ülkeyi hiçbir zaman sevemedim.

    Dinin, devletin, kralların, kuralların, maskelerin ardına gizlenmiş menfaatçi, şahsiyetsiz, namussuz insan yığını... Her gün duyduğu/söylediği yalanlara herkesten önce kendini inandıran manyakların ülkesi. Açık hava tımarhanesi...


    Zalim olsaydım herkese zulmetmek için binlerce sebebim vardı. Mazlumum ama kimseyi sevmek için bir sebebim yok. DİNDEN ÇOK DİNCİ, DEVLETTEN ÇOK DEVLETÇİ, KRALDAN ÇOK KRALCI KURALDAN ÇOK KURALCI AMA ÖZÜNDE MENFAATÇİ, ÖZÜNDE ŞAHSİYETSİZ, ÖZÜNDE NAMUSSUZ İNSAN YIĞINI...

    Zalim olsaydım insanlara zulmetmek için binlerce sebebim vardı. Mazlumum ama bugün kimseyi sevmek için hiçbir sebebim yok.

    Bir tek kişi hariç. Onun da beni sevmek için bir sebebi yok. Çünkü hiçbir güneşin, etrafında dönen bir gezegeni sevmesi düşünülemez. Söz konusu güneş, etrafındaki tüm gezegenlere gayrı ihtiyari bir şekilde ısı, ışık, hayat olur. Lakin hiçbirinin dünyası olmaz, olamaz.

    FİKRET DOĞAN

    https://www.youtube.com/embed/CEmlq-zXs9c
    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ᴅᴀʀᴋ_ᴋɴɪɢʜᴛ
    ᴅᴀʀᴋ_ᴋɴɪɢʜᴛ Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Sadece sosyal medya üzerinden mesajlaşarak herhangi bir ilişki yaşamak ya da birlikte olmak çok da mümkün değil yani belli bir noktaya kadar gidebilirsiniz belli bir noktadan sonra kişiler arasında Can sıkıntısı olmaya başlayacak birbirini görmek isteyecek yüz yüze temas etmek isteyecek yani sosyal medyada mesajlaşarak ilişki yaşamak belli bir noktaya kadar sınırlı olduğunu düşünüyorum.

    Hatta aktif olarak yüz yüze yaşanan ilişkilerde bile kişiler belli bir zaman sonra anlaşma sıkıntısı çektiği halde sosyal medyadan sadece mesaj yoluyla sohbet ettiği birisiyle ilişki yaşaması çok da mümkün değil.

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    aşkın ne demek olduğunu anlata anlata neyse. Birini görürsün etkilenirsin, hoşlanırsın, heves edersin bunların hiç biri aşk değil. Bir insanın başka bir insana bağlanmasına sebep dış görünüşü ise o aşk değil. “Seni arzuluyorum” aşk değil. Bir şey vardır başka kimselerin o insanda keşfetmediği, görmediği, dokunamadığı ama sen “görürsün” ve tam da ona aşık olursun. Birine; sen bunun neyini sevdin? dediklerinde kem küm etmeye başladıysa aşıktır bunun elle tutulacak, anlatılacak bir yanı yoktur. Yani uzun lafın kısası o insanla ne kadar çok şey paylaştığına, ruhuna, fikrine, benliğine ne kadar karıştığına bağlı.

    6
    0 Yorumla
  • mitsuhaosky
    mitsuhaosky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 92%
    +1 yıl

    Sarılmadığın, yüz yüze gelmediğin birine ne aşık olamazsın. Ne kadar aşık olduğunu söylese de biri hiç bir şekilde inanmam. Aşkı gibi sanaldır. Reel bir şey olamaz ortada.
    Reelde tanışır konuşur zaman geçirir anca o gerçek olabilir. Buna inanırım

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

58

Cevap

11

Cevap

  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Bu zamana konuşmaya arkadaki çekime bağlı olarak mümkün. olan bir şey ama nadiren yani

    1
    1 Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      +1 yıl

      Aradaki***

      Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Çocuk değilim yahu koca kızım olmam tabi

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Hayır ben aşık olmam. yani aslında duruma göre değişir ama tanımam lazım önce. sadece mesajlaşarak da bir insanı tanımak mümkün değil zaten. çünkü sosyal medyada herkes kendini farklı gösterebiliyor ya da tam anlatmıyor bu yüzden de güvenemeyeceğim için arkadaş olurdum sadece. ama aşk çok başka bir olay ve zamanla gerçekleşen bir şey zaten çoğu kişi ne kadar yokluktaysa direk sevgili olur sosyal medyadan ve ayrılıp barışıyorlar iki de bir bana hiç samimi gelmiyor. bu yüzden de iyice tanımam birlikte zaman geçirmem lazımdı o zaman sevgili olabilirdim yad aşık olabilirdim belki de

    1
    0 Yorumla
  • goodgirlgonebaddy
    goodgirlgonebaddy Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    tabiki gormem gerekiyor, bulusup vakit gecirmem gerekiyor. sosyal medyada en basitinden mesajlasirken dusunme suremiz var, yuz yuze oyle degil. karsimdakinin mal olmadigimdan emin olmam lazim. ama az cok etkilenebilirim sosyal medya uzerinden de. gercege donecegini sanmam

    1
    0 Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    İçten duyguları ve samimiyetni görebilmek için birbirimizi görmemiz gerekiyor. Sevebilmem için onun gözlerinin içine bakmam gerekiyor. Mesajlarda hissettirebiliyorsa o sevgiyi, tutkuyu, sıcaklığı sevebilmek münkün fakat aşık olur muyum onu garanti edemem. Olabilmem için temas gerekli. Elini tutma, dokunmak, öpüşmek, sevişmek gibi bunlarsız biraz zor aşık olmak. Sadece ruh olarak sevmek , sevilmek yetmez. Fiziksel çekimde çok önemli.

    1
    0 Yorumla
  • linkerboy1991
    linkerboy1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.

    Valla benim Endonezyalı sevdiğim kız vardı ve kendimi hayal dünyasında görmeden kıza rest çektim ve şimdi Lübnanlı bir kozla görüşüyorum. Aramız iyi şu an belki güzel şeyler olur ama babası rahatsız bu aralar pek görüşemiyoruz Allah sabır versin ona tabi ve yakın zamanda onu ziyaret etmek istiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • x_cuckquean
    x_cuckquean Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşık olmak demeyelim de, hoşlantı olabilir. Aşk bu kadar kolay değil çünkü. Çok daha derin bir duygu. Mesela aşığım dediğim kişilerden red yedikten sonra çok fazla yaralanmadığımı fark ettim ve bunun sadece hoşlantı olduğunu anladım.

    Fakat beni anlayan veya anlamaya çalışan, sorunlarımla yakından ilgilenen, isteklerime önem veren birinden hoşlanmıştım. Ama öyle olmadığını sonradan fark ettim çünkü hayatımda karşılaştığım en büyük manipülatördü o.

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Aşktan ziyade sevgiye inanıyorum. Bana göre aşk geçiçi bir şey.

    Uzak mesafe olarak mesajlaştığımız ve ya hayata karşı ve fikirleri ile ilgimi çeken birisini sevebilirim ama bu ilişki'nin gerçeğe dönmesi şart. Bir zaman sonra buluşmak isterim. Bana gelmesini isterim. Hayatımı geçirmek istediğim birisi ile bir şeyler olmalı.

    1
    1 Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Hayata karşı duruşu.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bunu ne yazık ki ergenlik donemlerimde yapıyordum... ama artık biliyorum ki sözler değil gözler önemli. Karşındaki kişinin gözünün içine bakınca ne görüyorsun, söylediklerinde içten mi, sana karşı davranışı nasıl bunları sadece mesajdan anlamak çok zor... bir insanı tanımak için onunla vakit geçirmek gerektiğine inanıyorum tanımadan da birisine aşık olmak... çok da sağlıklı olmasa gerek

    2
    0 Yorumla
  • FiqHShott
    FiqHShott Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Sosyal medyadan birine aşık olmam sadece ilgi duyarım en fazla

    1
    0 Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Böyle bir şey mümkün değil. Ergenlikte sadece Mesajlaştığın birine kendime aşık zannetmişliğim oldu elbette ama bu aslında imkansız. Göz göze gelmeden aşk olmaz. Beraber aynı ortamda bulunmak ve enerjiyi hissetmek gerekir.

    2
    0 Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Gençken oluyordu öyle şeyler lakin şimdi mümkünatı yok, aslında o aşk da değil, görmeden aşk olmaz, ilk görüşte aşk olmaz, görüşmek gerek, ben sadece mesajlaşarak aşık oldum diyen kendini kandırır sadece, çünkü böyle bir şey söz konusu bile olamaz.

    2
    0 Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.

    Ben değil ama doğruysa erkekler aşık oluyor aynı kuzen gibi tabiki niyet kötü dedi ki resmine aşık oldum birden arzulama oluyor hoşlanıyor herhalde engelledim çünkü kötü konulara giriyordu ve sizin yazmamanıza trip atıyor uyumana

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    yemeksepeti, trendyol falan gibi uygulamalarla da müşteri hizmetleri mesajlaşıyorum bu bende bi duygu yaratmıyor.
    aynı şey sanal saçmalıklar için de geçerli

    karşı karşıya gelmediğim şeye ilişki demem

    1
    0 Yorumla
  • Benaslındayoooom
    Benaslındayoooom Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevmek bana göre; karakter ve bedenle bir bütündür. İstediğin kadar mesajlaşıp duygusal anlamda bisey hissettigini düşünsen de, yüz yüze geldiginde ses tonu, mimikleri seni etkilemiyor ise hiç olur.

    1
    0 Yorumla
  • GüzellikPeriSi_
    GüzellikPeriSi_ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Hayır mesajlaşarak aşık olmam beğeni duyabilirim sadece

    0
    0 Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Duyguların yazışmayla aktarıldığına çok kez şahit oldum o yüzden aşkın da mümkün olduğunu düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Bende isterem elma yanaklardan
    Bende isterem kiraz dudaklardan
    Yetimmiyeeeem Öksüzmüyeeeeem😂😂😂
    Olmam tabiki. Hemde sosyal medyaaa😂😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Aşk çok uç bir şey.. hoşlantı başka sevmek olur... evet sevebilirim

    2
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Eskiden insanlar mektuplaşırmış bu da yeni nesil versiyonu işte. Olabilir, aşk bu belli olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Maşukaaa
    Maşukaaa Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    İçten olan duygular hisler yazıda etkileyebilir ama buna aşk. denemez

    1
    0 Yorumla
  • Bluemoon_95
    Bluemoon_95 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    Riskli yaa. Gerçek kişiliğini sadece sesyal medya ile bilemezsin ki

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bir zamanlar öyle bir şey olmuştu ama aşk mıydı bilmiyorum gereksizmiş hayatımdan çıkardığım için mutluyum Çünkü yüce Rabbim daha iyisini nasip etti

    1
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Bence birebir tanışma olmalı. Yoksa aşık olamam. Bakalım hoslanacak mıyım...

    1
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Sadece mesajlaşma mi yüzyüze görüşmeden yanı bu yeterli değil

    2
    0 Yorumla
  • llalunahCr
    llalunahCr Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır olmam. Kimse kimseyi sosyal medyadan tam anlamıyla tanıyamaz zaten.

    1
    0 Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Sesli ya da görüntülü konuştuysak tutulabilirim😂 çok ilgimi çektiyse ama aşk gibi olmaz

    1
    0 Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Arada bir çekim, etkileşim ve bağ olabilir ama aşık olunma ihtimali benim mantığıma sığmıyor.

    1
    0 Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Aşk çok iddialı olur… insanız hoşlanma olabilir ama aşk olabileceğini sanmıyorum…

    1
    0 Yorumla
  • varolmamaliydim
    varolmamaliydim Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Yüzyüze görüştüğüm birine bile olmam o duygu bende mevcut değil

    1
    0 Yorumla
  • tarlabaşıperisi
    tarlabaşıperisi Takip Et
    Yoda Yaş: 104 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır olmam o kadar kolay aşık olunabiliyor mu ya ben niye hala kimseye aşık olmadım hsjdjf

    1
    0 Yorumla
  • Centirwomen
    Centirwomen Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Reelden bile aşık olmazken sanal impossible

    1
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Nadir de olsa olabilir, çeken biseyler oluyor , uyum görüş aynı frekansı hissedebiliyorsun, ama tabi aşk denirmi bilmiyorum buna, etkilenmek kesin ama bence

    0
    0 Yorumla
  • Mahinevberçeste
    Mahinevberçeste Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence aşık olunur konuşmak çok etkili bir şeydir karşındaki kişiye kalbini açıyorsun o senin kalbini sevmeyecekte nereni sevecek?

    0
    0 Yorumla
  • Alara-06
    Alara-06 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ben sürekli diyorum öyle şey olmaz daha yüzünü görmedin sesini duymadın yan yana bile gelmedin diye ama kendimi kaptırıyorum işte takıntı yapıyorum çok çabuk bağlanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Yok olmam. İlle de yüzyüze görüşeceğim.

    1
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı.

    duygulara ve düşüncelere aşık olunabliyor

    bir kadının sözleri

    1
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Mesajlarda yazılanlar gercegi yansıtmaz görmem gerekir yüz yüze konuşmalıyız

    0
    0 Yorumla
  • HayaldeGüzel
    HayaldeGüzel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Evet böyle birine aşık olmuştum enerji çekim meselesi ya hiç belli olmuyor bu işler

    0
    0 Yorumla
  • magnoliatree123
    magnoliatree123 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bi çekim hissedilebilir ama yüzyüze görüşmek bakmak lazım bence. Aşk demek için çok erken olur görüşmeden bence

    1
    0 Yorumla
  • Özgürruhlu-x
    Özgürruhlu-x Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Sevmek için illa görmek gerekmiyor Allah i da göremiyoruz ama çok seviyoruz o yüzden gormeden de sevebilir insan birini

    1
    0 Yorumla
  • Glěnmorã
    Glěnmorã Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Mesajlaşarak olunacak bir şey değil sinerji lazım ayrıca illa ki en azından bir konuşulması, görüşülmesi gerektiğini düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Berrapriww
    Berrapriww Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ben oldum sadece 2 kere yazıştık ve şu an ona aşığım

    1
    0 Yorumla
  • Optic
    Optic Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    mümkün ama mantıksız nekadar uğraşsanda sonu hüsran

    1
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Görüşmek şart

    1
    0 Yorumla
  • Yadelina
    Yadelina Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşık olmam hoşlantı duyabilirsin anca

    1
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Inanırsan her şey mümkün ama saf değiliz 🤣

    1
    0 Yorumla
  • yasayanbjri
    yasayanbjri Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Sohbetine aşık olup hoşlanabilirim

    1
    0 Yorumla
  • Evdeyokum
    Evdeyokum Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Tabi ki hayır

    1
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.

    aşık olmam hoşlanırım..

    1
    0 Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok olmam ya görmek lazım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Zamanın da sana aşık olmuştum bazen oluyor öyle şeyler

    1
    0 Yorumla
  • hamburgerpatates
    hamburgerpatates Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 40%
    +1 yıl

    Beelkii hoşlantı olur ama aşk olmaz gibi gibi

    1
    0 Yorumla
  • ohadiyorummya
    ohadiyorummya Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşık olmak günahtır ve olmam

    1
    0 Yorumla
  • LALOGLAN
    LALOGLAN Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Cekim olabilir ask olamaz.

    1
    0 Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Hoşlanırım ama aşık olacağımı sanmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Bilmiyom_ya
    Bilmiyom_ya Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Yok hayır gerçekçi olmak lazım

    1
    0 Yorumla
  • 1bilinmezzz
    1bilinmezzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Oldum😍 @RidvanB90 ❤️

    2
    3 Yorumla
    • RidvanB90
      RidvanB90
      +1 yıl

      Oyhh ben de sana oldum heemde deliler gibii🤭❤️❣️

      Yorumla
    • 1bilinmezzz
      1bilinmezzz
      +1 yıl

      ❤️🥰

      Yorumla
    • RidvanB90
      RidvanB90
      +1 yıl

      🙈❤️🤭❣️😍

      Yorumla
  • 1demetlale
    1demetlale Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Olmam

    1
    0 Yorumla
  • Gizliüye13_
    Gizliüye13_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    ben olurum ama normalde olunmaması gerekiyor bence

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (9)
Devamını Gör(54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yalnızca sosyal medyadan mesajlaştığınız birine aşık olur musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sosyal medya üzerinden tanışılan biriyle sevgili olunur mu? 9 cevap verildi
Sosyal medyadan tanıştığınız biriyle sevgili olunur mu? 68 cevap verildi
Sosyal medyadan tanıştığın birisiyle sevgili olur musun? 58 cevap verildi
Sosyal medyadan tanıştığınız biriyle sevgili olur musunuz? 72 cevap verildi
Sosyal medyadan tanıştığınız biriyle sevgili olur musunuz? 38 cevap verildi
Sosyal medyadan tanıdığın birinden sevgili olur mu? 44 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨