Evlilikte biten heyecan kaybedilme korkusu vs nasıl yeniden gelir?

Selam arkadaşlarım. 4 yıllık evliyiz bir tane çocuğumuz var 3 yaşında. Eşim benimleyken bile millete bakıyor ve bunu büyük bir ustalıkla inkar ediyor hatta beni suçlu çıkarıyor adam üste cikmakta bir numara. Ben yokken nasıl süzüyordur Allah bilir. Pavyona gitmiş zaten. Ben 24 yaşındayım eşim 33. İnanılmaz üstüne düşer sevgis gösterirdim. Ama çok yüz verdim adamın kendine güveni arttı. Beni kısıtlıyor zaten ama ben onu hiç kısıtlamazdim çevremdeki herkes sen bu adama nasıl baktın çok daha güzelsin diyor ama benim için o dünya yakışıklısı. Dış görünüşümle vs dalga geçmeye başladı özgüvenim yerlerde. Artık kendime hakettiğim değeri vermek istiyorum. Sizce onu hiç kiskanmiyormus gibi davransam kendime yatırım yapsam, bakım, spor, diyet, güzelleşsem kendimi sevmeyi kendime değer vermeyi öğrensem eşimde yeniden kaybetme korkusu yaratabilir miyim? Yoksa ben yine de kıskandığımı belli edeyim mi?
Evlilikte biten heyecan kaybedilme korkusu vs nasıl yeniden gelir?
Cevapla