Yanınızda hoşlandığınız erkek kızlar olursa ne hissedersiniz?

Bugün tramvayda iki yanımdada yakışıklı erkek vardı beni sıkıştırıyorlar gibi içimden sanki bir şey gecmiş gibi çok hoştu ama neden böyle hissediyorum evliyim bide buarada bunu engelleyemiyormuyum? hoşlantımı kadınım çocuğumda var kendime yakıştıramıyorum çünkü
Yanınızda hoşlandığınız erkek kızlar olursa ne hissedersiniz?
Cevapla