Sevgilimi birkaç kere aradım, açıp "ne var lan" diye bağırdı. Sizce bu affedilir bir şey mi?

Çok kırıldım, üzgünüm ve birkaç kez daha olmuştu. Sinirlenince küfür vs etmez, konusmayalim der vs ama birkaç kez sesi yükselmişti şimdi de böyle lanlı lunlu konuştu sizce napmaliyim:( aklım karışık

Sevgilimi birkaç kere aradım, açıp "ne var lan" diye bağırdı. Sizce bu affedilir bir şey mi?
Cevapla