27 yaşındayım, hoşlandığım çocuk 22. Şansım yok mu?

Ben açıkçası bu konuyu çok takmıyorum ama karşı taraf üzerine düşüyor gibi görüyorum. Sizce oluru yok mu?

27 yaşındayım, hoşlandığım çocuk 22. Şansım yok mu?
Cevapla