Sevgililik dönemi el ele tutuşmak sarılma öpüşme vs yaşamadan tanımak istiyorum her şeyi evlenince yaşamak istiyorum garipseniyoru?

Benle tanışmak isteyen insana bunu söylediğimde çok garip mantığın var dışarıdaki kızlar böyle değil tek sen yoksun gibi şeyler söylüyorlar ben ne yapacağımı şaşırdım. Allahın istemediği şekilde bir tanıma yoluna bile girmek istemem evliliğin bereketinin kaçacağını düşünüyorum. Karşıya bunu anlatıyorum ama ben kabul etmiyorum benim ihtiyaçlarım var en azından yazışalım veya elini tutayım sarılayım öpeyim diyor ben niye böyle zorlanıyorum?
Sevgililik dönemi el ele tutuşmak sarılma öpüşme vs yaşamadan tanımak istiyorum her şeyi evlenince yaşamak istiyorum garipseniyoru?
Cevapla